کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تک‌تیراندازان یمن ۱۶ سعودی را از پای درآوردند

22 ارديبهشت 1398 ساعت 19:29

فارس نوشت: نیروهای تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله ۱۶ نفر از عناصر شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را در محورهای «جازان» و «نجران» واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.


به گزارش جهان نیوز، یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله دیروز شنبه با انجام چند عملیات در محورهای مرزی، تعداد زیادی از شبه‌نظامیان را هدف قرار داد.

در همین رابطه، یک منبع نظامی وابسته به یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله به شبکه المسیره گفت که دیروز شنبه، ۱۶ نفر از مزدوران در محورهای جازان و نجران واقع در جنوب عربستان از پای درآمدند.

تک‌تیراندازان روز پنجم ماه جاری میلادی نیز بیش از ۴۶ نفر از شبه‌نظامیان را در شهرستان الاجاشر در نجران کشته و زخمی کرده بودند.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

شلیک موشک بالستیک «زلزال-۱» به شمال شرقی عربستان
نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله نیز با شلیک موشک بالستیک «زلزال-۱» تعدادی از شبه‌نظامیان را از پای درآوردند.

منابع نظامی یمن گفتند که یگان موشکی دیروز با شلیک این موشک بالستیک، ۲۰ نفر از شبه‌نظامیان را کشته و زخمی کردند.

یک منبع نظامی به المسیره گفت که در این حمله موشکی، پنج نفر از مزدوران کشته و ۱۵ نفر هم در محور «حام» شهرستان المتون زخمی شدند.

یمن از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون حملات موشکی خود در واکنش به تجاوزات سعودی که از فروردین سال 1394 آغاز شده و بی‌وقفه ادامه یافته، با وجود همه مشکلات و تحریم‌‌های منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش داده است تا به وعده رئیس سابق و کنونی شورای عالی سیاسی یمن که این سال را سال موشک‌های بالستیک یمن نامگذاری کرده بودند، جامه عمل بپوشانند.


کد مطلب: 686007

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/686007/تک-تیراندازان-یمن-۱۶-سعودی-پای-درآوردند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com