پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳
در دیدار رئیس‌جمهور

حدادعادل: مساله اصلی گراني و بيكاری است

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 685985
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مساله اصلي مردم گراني و بيكاري است نه شنيدن يا نشنيدن آواز يك خواننده كه آن هم به آساني در دسترس همه هست و مشكلي از اين جهت وجود ندارد.
حدادعادل: مساله اصلی گراني و بيكاری است
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی حدادعادل یکی از شخصیت های سیاسی حاضر در مراسم افطاری رئیس جمهور با احزاب و شخصیت های سیاسی طی سخنانی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور اظهارداشت:  ما در انتخابات از شما حمایت نکردیم و مدعی رای دادن به شما نبوده ایم و البته سهمی هم نخواسته و نمی خواهیم و از این بابت گله ای نداریم؛ رهبر انقلاب یک بار مثالی زدند و فرمودند در مسابقات داخلی ممکن است عده ای طرفدار تیمی و عده ای طرفدار تیم دیگر باشند ولی وقتی تیم ملی با تیم خارجی مسابقه می دهد همگی تیم ملی را جدا از اختلافات داخلی تشویق و حمایت می کنند، امروز هم ما به همان دلیل آماده ایم تا دولت را مانند گذشته در برابر فشار خارجی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در طول ٤٠ سال اخیر معلوم شده است که افراد دو دسته اند یک دسته کسانی که خود را برای انقلاب می خواهند و دسته ای دیگر که انقلاب را برای خود میخواهند. نسبت کمّی این مطلب بر من معلوم نیست اما این تمایز واقعیت دارد پیروزی انقلاب مرهون فداکاری دسته اول بودو جنگ را هم عمدتا همین دسته اداره کردند و سختی آن را تحمل نمودند امروز وضع ما از زمان جنگ بدتر نیست ما می توانیم با نیروی همین مردم از این مرحله هم عبور کنیم به شرطی که به خواسته آنان توجه شود به قول حافظ "نگاه دار سر رشته تا نگه دارد"

حدادعادل خطاب به روحانی و هیات دولت گفت: مساله اصلی مردم گرانی و بیکاری است نه شنیدن یا نشنیدن آواز یک خواننده که آن هم به آسانی در دسترس همه هست و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم از دولت مدیریت و جدیت می خواهند. توصیه ما این است که تصمیمات مرتبط با اقتصاد با حضور معتمدین اصناف و فعالان قابل اعتماد اقتصادی گرفته شود تا همه جانبه باشد نه اینکه در اتاقی کارشناسان اداری تصمیم بگیرند و پس از اجرا متوجه شوند گوشه ای را دیده و گوشه ای را ندیده اند.

وی در پایان در باب مذاکره با آمریکا اظهار داشت: ما مخالفیم و فقط به ذکر روایتی اکتفا می کنم و آن اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رئیس‌جمهور در مجلس ادعا کرد در دولت یازدهم تورم تک رقمی شد و 790 هزار شغل ایجاد کرده‌ایم! اگر چنین است چرا در زندگی مردم تاثیری نداشته است؟ چرا رکود و نقدینگی، تورم، بیکاری و... در این دولت رکورد زد! بزرگترین کارخانه‌ها با سابقه چند ده ساله ورشکسته و تعطیل شدند! بهتر است به جای سیاست فرار به جلو با آمارهای غیرواقعی، با قطع امید از اغیار و تکیه بر توان داخلی و بستن منفذهای فسادآور دولتی و جلوگیری از پرداخت‌های نجومی، به طور واقعی و نه شعاری درصدد ایجاد اشتغال واقعی و کاهش نرخ تورم برآیند.
Iran, Islamic Republic of
در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید از مردم عذرخواهی می‌کرد و نکرد
دولت روحانی باید ازمردم عذرخواهی کند!
مدیران روحانی باید ازمردم عذرخواهی کنند!
مسئولان باید ازمردم عذرخواهی کنند!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم باید ازمردم عذرخواهی کنند!
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم باید ازمردم عذرخواهی کند!