جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۷

رای به جلیلی یعنی جنگ

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 685949
یکی از کاربران توییتر در صفحه خود به تمام شایعات درباره جنگ در ایران از سال ‌92 تا 1400 پرداخته است.
برچسب ها: جنگ جلیلی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر نوکر امریکا نشیم جنگ میشه / اگر نفت و گازمونو به امریکا و انگلیس ندیم جنگ میشه / اگر دست از دینمون و انقلابمون برنداریم جنگ میشه /اگر مثل قبل انقلاب اختیارمونو به امریکایی ها ندیم جنگ میشه / اگر سیادت و سرپرستی امریکایی ها را نپذیریم جنگ میشه / اگر اسرائیل غاصب را به رسمیت نشناسیم جنگ میشه /
Iran, Islamic Republic of
چقدر قشنگ چهره زشت اصلاح طلبان رو عریان کردی. ممنون از سلیقه ات.
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
سروش
Iran, Islamic Republic of
عجب کامنتی حال کردم، گاهی وقت ها برای این که چنین کامنتی اثرگذار در جامعه باشد و اثرنمی گذارد بخاطر اینکه زیرساخت ها ایراد دارند، معلم تربیتی را بخاطر بوجود آمدن چنین روزی هایی حذف می کنند. ضمن اینکه ما هم از همه افراد کارکشته و زیرک را وارد نکردیم تشکیلاتی کار نکردیم یک زمان هایی بسیج آدم های بزرگی را برای توجیه و آماده نمودن بچه ها برای وارد شدن به جامعه انجام می داد ولی حالا یکی ممکن است خیلی باسواد باشد ولی نتواند اصول دین را برای بچه ها جا بی اندازد، ما باید قویتر کار کنیم اگر می بینیم حرفها اثر نمی کند و اختلاس گر احترام دارد بخاطر این است که قوی کار نکرده ایم زیرسازی خوب انجام نشده است. البته طرف با تلگرام واتس آپ و... همه جا و همه وقت مشغول تخریب و ساخت به میل خود است.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند خناسان را !!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مومنین ؛ به خود مشغولند و جامعه را رها کرده اند و سپرده اند به دنیا طلبان !!
Iran, Islamic Republic of
کاش جنگ بشه تا مزدوران آمریکا رو افقی کنیم!