پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۸۵
روحانی در جمع فعالان سیاسی:

اگر یک دستگاه و اتاق برای انتخابات پایان امسال تصمیم نگیرد، می‌توانیم شرایط خوبی را داشته باشیم

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 685892
رئیس جمهور گفت: اگر چنانچه با هم مهربان بوده و با همدلی و روحیه برادری در کنار یکدیگر گام برداریم و چنانچه یک دستگاه و اتاق برای انتخابات تصمیم نگیرد، می‌توانیم شرایط خوبی را داشته باشیم.
اگر یک دستگاه و اتاق برای انتخابات پایان امسال تصمیم نگیرد، می‌توانیم شرایط خوبی را داشته باشیم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه شنبه در دیدار صمیمی با جمعی از فعالان سیاسی اظهارداشت: امروز نمی‌توان گفت که شرایط از دوران جنگ تحمیلی بهتر یا بدتر است اما ما در زمان جنگ مشکل بانک، فروش نفت و واردات و صادرات نداشتیم و تنها تحریم ما، تحریم خرید سلاح بود.

رئیس جمهور با اشاره به محدودیت هایی که دشمنان برای فعالیت های بانکی کشور ایجاد کرده اند و هزینه های اضافی که این تحریمهای بانکی بر نقل و انتقالات مالی کشور تحمیل کرده است، گفت: این مشکلات در حوزه های فروش نفت، محصولات پتروشیمی، فولاد و کشاورزی نیز اثرگذار است.

روحانی خطاب به فعالان سیاسی حاضر در این نشست و با ارائه یک گزارش آماری از وضعیت جاری در عرصه های مختلف اقتصادی، افزود: شما که شخصیت‌های سیاسی هستید و در مجلس و پست های دیگر بوده و با مسایل سیاسی کشور آشنایید، باید واقعیت های امروز را بدانید و برای رسیدن به بهترین و کم هزینه ترین راه حل ها همفکری کنید.

رئیس جمهور اظهارداشت: در جنگ تحمیلی تقریباً مردم اتفاق نظر داشتند که دولت مقصر مشکلات نیست، بلکه صدام به کشور تجاوز و جنگ را آغاز کرده بود و چون مردم در این زمینه اتفاق نظر داشتند، شرایط نه ایده‌آل بلکه نسبتاً خوب بود و مردم برای حل مشکلات کمک می‌کردند. امروز هم باید با همان اتفاق نظر و ایجاد همدلی و وفاق شرایط را اداره کنیم و تسلیم نشویم.

روحانی تصریح کرد: تسلیم شدن با فرهنگ و دین ما سازگار نیست و مردم آن را نمی‌پذیرند، لذا نباید تسلیم بشویم و باید راه‌حل ها را پیدا کنیم و در این زمینه البته مهم است که چه مقدار از راه‌حل‌ها در اختیار دولت قرار دارد.

رئیس جمهور گفت: وقتی از دولت سوال و مطالبه‌ای می‌شود باید از طرف دیگر بررسی شود که دولت چه مقدار در حوزه‌های مورد سوال دارای اختیار بوده است به طور مثال اگر در خصوص سیاست خارجی، فرهنگ و یا فضای مجازی از دولت سوال و مطالبه‌ای می‌شود، باید ببینیم که دولت چقدر در این حوزه‌ها اختیار دارد. باید در حد توان و در حوزه اختیارات رئیس جمهور از دولت مطالبه داشت.

روحانی با تأکید بر اینکه مردم اساس انقلاب بوده و همه پیروزی‌های ما بخاطر حضور مردم است، تصریح کرد: بدون حضور مردم حتی یک روز هم امکان اداره کشور وجود ندارد، لذا باید شرایط را برای حضور فعالتر مردم فراهم آوریم و مردم را راضی نگه داریم.

رئیس جمهور با اشاره به سخن یکی از فعالان سیاسی که مشکل مردم را صرفاً اقتصادی توصیف کرد، گفت: مردم مشکل اقتصادی هم دارند، اما تنها مشکل آنها اقتصادی نیست؛ لذا همه جوانب را باید مورد توجه قرار دهیم.

روحانی خاطر نشان کرد: در جلساتی که بین احزاب و گروه‌های مختلف تشکیل می‌شود، مهم این است که بتوان به تصمیمی رسید که مردم از شنیدن آن خوشحال شوند و احساس کنند که در این جلسه یک گام مهم به پیش برداشته شده است.

رئیس جمهور افزود: اگر مردم احساس کنند که گروه‌ها و دستگاه‌های مختلف به هم نزدیک شده و با هم همدلی و هم‌افزایی دارند، خوشحال و امیدوارتر خواهند بود اما زمانی که می‌بینند به طور مثال دولت برای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی اقدامی انجام داده و مجلس آن را رد می‌کند، بی‌تردید مردم دچار نگرانی می‌شوند.

روحانی خاطر نشان کرد: مردم از اینکه بین دستگاه ها و قوای مختلف فاصله وجود داشته باشد به هیچ عنوان خوشحال نمی‌شوند.

رئیس جمهور گفت: وقتی به عنوان دولت لایحه‌ای را با قید فوریت در خصوص ایجاد وزارت بازرگانی به مجلس ارایه می‌کنیم و از مجلس تقاضا می‌کنیم که وزارتی به عنوان وزارت بازرگانی تشکیل شود انتظار این است که مجلس نیز با آن همراهی کند، چرا که در شرایط امروز کشور با توجه به ادغام غیراصولی که در تجمیع چندین وزارتخانه در وزارت صنعت، معدن و تجارت  انجام شد، بدون وزارت بازرگانی نمی‌شود اوضاع تجاری کشور را سر و سامان داد.

روحانی تصریح کرد: امروز در شرایط سختی قرار داریم، اما در عین حال ناامید نیستم و به آینده بسیار امیدوارم و معتقدم می‌توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم به شرط آنکه با هم باشیم و دست در دست یکدیگر بگذاریم.

رئیس جمهور اظهار داشت: انتخاباتی که در پایان امسال برگزار خواهد شد می‌تواند نماد وحدت و اتحاد باشد، اگر چنانچه با هم مهربان بوده و با همدلی و روحیه برادری در کنار یکدیگر گام برداریم و چنانچه یک دستگاه و اتاق برای انتخابات تصمیم نگیرد، می‌توانیم شرایط خوبی را داشته باشیم.

روحانی تأکید کرد: اگر در کنار هم بودیم و به این موضوع رسیدیم که هیچ تفکر و جناحی را نمی‌توان حذف کرد، می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

رئیس جمهور همچنین نسبت به تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی در آینده، اظهار امیدواری کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، تعدادی از فعالان سیاسی حاضر در نشست صمیمی با رئیس جمهور به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با مسایل و مشکلات کشور پرداخته و پیشنهادهای خود را برای مقابله با مشکلات و بحران اقتصادی بیان کردند.

ضرورت اتحاد، همدلی و وفاق و استفاده از همه ظرفیت‌های نظام برای حل مشکلات کشور، ضرورت کاهش وابستگی به نفت در اقتصاد، تقویت اصول انقلاب و استفاده از ظرفیت همدلی مردم برای حل مشکلات کشور، رعایت ارزش‌های دینی، تقویت ارتباط دولت با احزاب و گروه‌های سیاسی، انعکاس خدمات دولت به جامعه با تقویت حوزه رسانه‌ای دولت، مهار نقدینگی به عنوان مشکل اصلی اقتصاد کشور، اصلاح نظام بانکی، ضرورت اصلاح قیمت‌های انرژی، تقویت رابطه مجلس و دولت، مهار تورم و بهبود وضعیت معیشت مردم از جمله محورهای مورد اشاره از سوی فعالان سیاسی بود.
برچسب ها: روحانی انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با تصمیم جدید شورای شهر شهرستان بم نام شهیدان دشتی که دو برادر شهید یکی پاسدار و دیگری طلبه بوده از روی خیابان این شهر برداشته شده و نام دیگری گذاشته شده است. خداوند نیامرزد کسانی را که در داخل ارکان تصمیم‌گیری نظام نفوذ کرده و با شهدا و فرهنگ شهادت دشمنی دارند.
Iran, Islamic Republic of
باز هم رئیس جمهور محترم منشا مشکلات را به بیرون منتقل می کند!! اقای رئیس جمهور مگر شما نبودید که اواخر دولت احمدی نژاد 70 درصد مشکلات را به سوء مدیریت مستند می ساختید باید بپذیرید سهم عمده مشکلات کشور مربوط به نوع مدیریت شماست که البته رهاساختن کشور نیز باید از منظر شما نوعی مدیریت باشد سخنان زیبایی از حمایت های مردمی و مهربانی و ... افاضه می فرمایید ولی بفرمایید با این اوضاع گرانی و بیکاری و ... چه می کنید چرا روند افزایش قیمت ها را مهار نمی کنید؟!!!! مردم به شما رای دادند از شما انتظار دارند وضعیت را کنترل کنید! حرف درمانی و تحریم درمانی و ...کافیست!
تا کی باید هزینه حضور فرزندان مسئولین در اروپا را مردم تحمل کنند
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی، دولت عراق با شرایط موجودش مقابل آمریکا ایستاد و زیر بار تحریم ایران نرفت، ای کاش تو هم ....
چند سوال ساده
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی مجوز واردات کالا و اختصاص ارز دولتی را کدام سازمان می دهد؟ مدیریت گمرک را چه کسی منصوب می کند؟ نظارت بر واردات و صادرات و عملکرد گمرک به عهده کدام نهاد یا وزارتخانه است؟ مسلما جواب همه اینها دولت است. پس چطور میلیاردها دلار کالای غیر ضروری ، لوکس و بی ارزش با ارز دولتی و غیر دولتی وارد میشود؟! یعنی شما حتی این یک مورد را هم نمی توانید کنترل کنید؟!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
در بحبوحه مذاکرات برجام آقای روحانی در اوج غرور و سر مست از پیروزی بود و علیرغم تذکر داده شده مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و اروپا، ایشان اصرار بر درست بودن تفکر خودشان داشتند تا جایی که آمریکا را کدخدا و اوباما را مودب شمردند و حتی کار تا جایی پیش رفت که به منتقدان توهین و آنها را تهدید کردند و آنقدر محو لبخندهای غرب شدند که تمام تعهدات ایران را در برجام یکطرفه و بالمره اجرا کردند. حالا با ...می گوید ما در سیاست خارجی و ...هیچ کاره هستیم! آقای روحانی آیا برای از بین بردن ذخایر ارزی و طلای کشور هم هیچکاره بودید؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی چند سال پیش گفته بود: وقتی صحبت از مذاکرات میشود یه عده میگن ما میلرزیم. به جهنم که میلرزید .برید کنار بخاری تا نلرزید‌.(قریب به مضمون)
آن روزها گذشت و مردم امروز و نتیجه برجام را دیدند.
خوب است مردم حرف جریان انقلابی را به وقتش متوجه شوند تا ضرر نکنند.
جریان انقلابی میدانست که تحریم ها را بر نمیدارند و از ضرر مردم و کشور نگران و ناراحت بود‌ند. ولی بعضی مردم متاسفانه تفکر نکردند.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی توهین ها و تهمت های شما به منتقدان را چه کسی مقصر است؟ آقای روحانی برجام نافرجام را چه کسی مقصر است؟ اجرای تعهدات یکطرفه ایران در برجام و خسارت های وارده به صنایع هسته ایی را چه باید کسی پاسخ دهد؟ از بین رفتن ارزهای 4200 و سکه های طلا را چه کسی تقصیر دارد؟ دلار 19000 تومان، سکه 5 میلیونی ،پراید 50 میلیونی ، رب 17000 تومانی ، پیاز 12000 تومانی ، ماکارانی 7000 تومانی و... را کی مقصر است؟ عدم برخورد با گرانفروشان ، محتکران ، قاچاقچیان ، نجومی بگیران و اختلاس گران را چه کسی مقصر است؟ و صدها مورد دیگر را کی مقصر است؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی به ایشون بگه که رئیس جمهور شما هستی.
دولت دست شماست. وزارتخانه ها در اختیارت شماست. کار کنید./
روحانی در فضای مجازی و فرهنگ اختیار ندارد؟!!!!!!وزارت ارتباطات دست دولته. رئیس شورای عالی فضای مجازی هستی. وزارت علوم و آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی دست دولته. بعد میگی اختیار!! چطور موقع ترویج ضدفرهنگهای دینی و حمایت از آنها در سینما و تئاتر و موسیقی و وزارت علوم دستتان باز است و اختیار دارید؟!!!
تو را به خدا مسولیت کارهای دولت را گردن دیگران نندازید.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی نترس تصمیم گیری با همون دستگاهی است که اجازه داد شما وارد انتخابات بشی.
Romania
تازه اگر مشکلات دوره احمدی نژاد مال مدیریت بود که نبود.چون ان مدیریت کجا این مدیریت کجا.عمده مشکلات مال کارشکنی همین حضرات بود.اقای روحانی بنده هم با شما موافقم اگر در یک اتاق برای انتخابات تصمیم نمی گرفتند مطمعن باش امسال شما عمرا خواب رییس جمهوری ملت ایران را می دیدید .دعایه ان را به جان همان افراد ان اتاق کنید که با مهندسی انتخابات راه را برای شما باز کردند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
روحانی میدونه با این اوضاع اقتصادی که برا مردم درست کرده دیگه امسال مجلس رو واگذار می کنه ،...
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی از آب گل آلود ماهی نگیر مردم به اصولگراها هم اعتماد ندارن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه افرادی بیان مجلس که واقعا درد مردم را در دل داشته باشند و عاشق خدمت باشند ، حال چه به اسم اصلاح طلب یا اصولگرا یا اسم دیگر
ما به اسم ها کاری نداریم به ماهیت کار داریم
کلاً هم ماهیگیری بلد نیستم !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در کل با نظرت موافق هستم . ولی فراموش نکنید این اصلاح طلبها قبیله گرا هستند و هرکاری رو برای قبیله خود انجام می دهند و درد مردم ندارند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله درست می فرمایید
ص ق
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم اگه به اصولگراها اعتماد نکنن ضرر کردن ؛ اما از دید ما هر کسی نمی‌تونه ادعا کنه که من اصولگرا هستم ؛ چون اصولگرا نماها زیادن!!! اصولگرا کسی هستش که واقعاً ؛ باتقوا باشه پاکدست ؛ راستگو ؛ امانتدار ؛ وفادار به نظام و انقلاب ؛ ولایت‌مدار ؛ جهادگر ؛ مردمی ؛ مسئولیت‌پذیر ؛ به دور از بازی‌های جناحی باشه.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
...
سعیده
Iran, Islamic Republic of
پ ن پ به نمایندگان ابوتکرار خیییییلی اعتماد دارند؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از الان دستهاش شروع به لرزیدن کرده.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
همه درون سیستم نظام قرار داریم. فقط کافی است در موضعی که قرار گرفته ایم به وظیفه خود خوب عمل کنیم. یعنی نخواهیم که از تو کاخ سعد آباد شورای نگهبان را مدیریت کنیم! البته آنها هرگز مدیریت نمی شوند، ولی بالاخره .... کارخودش را خواهد کرد و نوعی مدیریت است....
Bulgaria
ده ماه مانده به انتخابات موضوع شک وتردید مطرح شد
Iran, Islamic Republic of
بازی قدیمی دوقطبی سازی برای فرار از پاسخگو بودن !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
استاد فرافکنی باز هم فرافکنی کرد و خودش را مبرای از مشکلات نشان داد.
Iran, Islamic Republic of
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلار دارد که مرتکب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در اداره امور جاری کشوراست.
Iran, Islamic Republic of
وقتی میوه از کشور خارج میشه همینه دیگه وقتی مرزها بی در و پیکرن و ارزش پول ملی ما در برابر دلار اومده پایین از کشورهای همسایه میان با کامیون میخرن میبرن عرضه اش در بازار کم میشه و قیمت بالا میره
Iran, Islamic Republic of
یعنی دولت اینقدر فشله که حتی نمیتونه جلوی صادرات میوه رو از مرزها بگیره !!!!! یهوئی بگو...........
Iran, Islamic Republic of
عجب انتظار داريد دوباره ما شماها را بر خود حاكم كنيم تا زجر بكشيم مگر مجبوريم
کریمی. دزفول
Iran, Islamic Republic of
باز هم حرفهای دوپهلو ... بازهم بوی تعفن اختلاف و جنگهای زرگری... آنهم به اسم حمایت از مردم...
با این مسئولین نالایق فقط خدا باید به داد این مردم مظلوم برسه
مردم
Iran, Islamic Republic of
...
محمود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
عملکرد و رفتار دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون، ضعیف بوده است.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی میوه را به عراق، افغانستان و... صادر می کند
Iran, Islamic Republic of
وقتی دولت خودش هم خودش را قبول ندارد سررشته کار دستش نیست مردم چوب سوئ مدیریت ناکارآمد را می خورند ...
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ برای ابد جریان غربزده ...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
بابا : گفتین با مذاکره با کدخدا آبخوردن مردم هم حل می شه و رفتین پای میز مذاکره و رکب خوردین کسی دم نزد ، (18) میلیارد دلار رو دادین به فنا کسی حرف نزد ، هسته ای مملکت رو ار بیخ و بن دادین رفت بازم کسی چیزی نگفت ، سند 2030 رو یواشکی قبول کردین و بعدش اجرا ( اینم چون گندش دراومد افتادین به دست وپا ) تا قبلش بازم چیزی نگفت . مردم رو زیر بار گرونی له کردین که بازم سکوت بود . ...
Iran, Islamic Republic of
با این وضعیت اقتصادی وگرانی همدلی وبرادری یعنی.......
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودش مدیر اجرایی مملکته از تصمیم گیری یه دستگاه برای سرنوشت کشور حرف میزنه اگه تصمیم گیری با یه دستگاهه شما چه جوری رئیس جمهور شدی ؟ ...
........
از الان معلومه رای نمیارن بازم شروع به تشکیک انتخابات رفتند!!
یک اتاق برای انتخابات یعنی چه ؟!!!!!!
.....
Iran, Islamic Republic of
"اگر چنانچه با هم مهربان بوده و با همدلی و روحیه برادری در کنار یکدیگر گام برداریم و چنانچه یک دستگاه و اتاق برای انتخابات تصمیم نگیرد"
تشکیک و همجمه و قانون شکنی آغاز شد

" اگر در خصوص سیاست خارجی، فرهنگ و یا فضای مجازی از دولت سوال و مطالبه‌ای می‌شود، باید ببینیم که دولت چقدر در این حوزه‌ها اختیار دارد"
توجیه آسان و راه گریز از پاسخگویی گویا در زمان انتخابات و وعده های رنگین بحث اختیار مطرح نیست
Iran, Islamic Republic of
منظورش شورای نگهبان و نظارت استصوابی است
Iran, Islamic Republic of
...
یاسر
Romania
اره مشکل مردم موشک ولایت فقیه و سپاه است...
Iran, Islamic Republic of
و چنانچه یک دستگاه و اتاق برای انتخابات تصمیم نگیرد، می‌توانیم شرایط خوبی را داشته باشیم.
روحانی تأکید کرد: اگر در کنار هم بودیم و به این موضوع رسیدیم که هیچ تفکر و جناحی را نمی‌توان حذف کرد، می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
مستقیم و غیر مستقیم داره شورای نگهبان را میزنه
ای مردم بازم لیستی رای بدید تا وضعیتتون از این هم بدتر بشه
مردی
Iran, Islamic Republic of
مقصود از یک اطاق احتمالا شورای نگهبان است. ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ده ماه مانده و ازهمین حالا حمله به شورای نگهبان
Iran, Islamic Republic of
دوباره موعد انتخابات شد و بهانه گيريهاي هدفمند
حضرات شروع شد. ...
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا این بار می دانند که مردم از عمکرد مدعیان اعتدال و اصلاح راضی نیستند باید جنجال بپا کنند تا برخی از مردم آنها را مظلوم بدانند و رای دهند.در انتخابات آینده ممکن است دروغ هایی بزرگتر از دیوارکشی پیاده روها توسط رقبای استحاله طلبان هم بشنویم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای شیطون ! باز می خوای چه گِلی به سر ما بگیری .
Iran, Islamic Republic of
یک اتاق نه ،کل ایران تصمیم خواهدگرفت
نابود کننده توانمندیها
Iran, Islamic Republic of
ملت نیاز به این نوع حرفهای شما ندارد ! فقط بگویید در مدت شش سال گذشته چی کردید؟!
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
United States
شیخ دوباره یاد انتخابات افتاد....
Iran, Islamic Republic of
خیالتون راحت باشه مردم حداقل در شهری مثل تهران دیگه فریب اصلاح طلبها رو نمیخورن
Iran, Islamic Republic of
یه انتخابات رو دادن دست مجلس ( شوراهای شهر و روستا ) که بدون نظارت شواری نگهبان بود اون چنون خرابکاری شد که مجبور شدن تعدادی از شوراهارو منحل کنن . از الان نشین برای مجلس بعد روضه خونی کن
Iran, Islamic Republic of
بی عرضه تر از دولت روحانی ندیدیم روحانی فقط سخنرانی بلد است آن اول حرف می زند و بعد می فهمد اشتباه کرده
خدا به دادمان برسد که تا آخر این دولت چه بلاهای دیگری به سرمان خواهد آمد
Iran, Islamic Republic of
حرفشو قبول دارم
کاش شورای نگهبان به دقت عمل میکرد تا روحانی تائید نمی شد و مردم تو این شش سال بیچاره بشن
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان وظیفه دارد افراد گوناگون را در چهارچوب نظام تایید کند تا مردم قدرت انتخاب داشته باشند و افراد و وعده ها و عملکردها رو ببینند تا رشد کنند‌. تا بصیرت پیدا کنند‌. انتخاب کنند.
کار شورای نگهبان در جای خود درست بود، ولی انتخاب بعضی مردم متاسفانه اشتباه بود‌. من به آقای رئیسی رای دادم. مردم هجمه ها به ایشان را دیدند و امروز دولت و برجام را هم دیدند. کاش قدری تامل و تفکر کنند‌.
Iran, Islamic Republic of
تعیین جناب رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی از طرف مقام رهبری، آنهم قبل از انتخابات دلیلی بر اعتماد حضرت آقا به آقای رئیسی بود که خیلی ها به این امر بی توجه بودند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
حتما شرایط خوبی هست با این وضعیت بی نظیر ی که درزمینه اقتصاد وسیاست وفرهنگ واجتماع که بوجود آورده اید مردم هم که همه راضی وشاد وخندان !!!!
سروش
Iran, Islamic Republic of
بابا ساده هستید همه برنامه ملاقات برای این بود که بگه توقع از رییس جمهور در حد اختیارات باشه ...!!!
Iran, Islamic Republic of
شما هم با تصمیم یک اتاق رئیس جمهور شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از همان یک اطاق تایید شدی..
Iran, Islamic Republic of
از همین الآن میدونه جریان متبوعش رأی نمیاره داره شورای نگهیان رو میزنه...
Iran, Islamic Republic of
شعارهاوتعهدات قبلی کاندیدها تماما روی زمین مانده است چگونه بخود اجازه میدهید از انتخابات صحبت کنید؟
امیدواریم در این انتخابات مثل سال96 اتاق دولت روحانی برای انتخابات تصمیم نگیرد
رمضون
Iran, Islamic Republic of
فک نمیکنی رای نیاوردنتون تو مجلس نود و هشت شاید یک ذره بخاطر بی ارزگی تون باشه نه اتاق خاص خیالی؟
Iran, Islamic Republic of
..
United States
....
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حتما نمایندگان طیف تو برن مجلس شرایط خوب میشه دیگه؟!!!!!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
اینقدر دو پهلو حرف زدن واقعا جای تعجب دارد که از زبان رئیس دولت در می آید. ایشون که همه بخش های دولت را در اختیار دارد دیگر چه بهانه ای دارد که بازهم از نداشتن اختیار حرف می زند؟؟!! ...
Iran, Islamic Republic of
جناب یک دوست
قوه بسیار مهم مجریه دستش هست. همانطور که گفتید( بهانه) بهانه گرفته.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز چند نکته:
دولت روحانی خود می داند که در میان مردم جایگاهی ندارد. از این رو به دنبال مقصر تراشی و اتهام زنی به دیگران خواهد بود. ...!!!