شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

درخواست انصارالله برای برقراری صلح در یمن

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 685876
انصارالله یمن از سازمان ملل خواست نیروهای تحت حمایت عربستان را به برقراری آتش‌بس در یمن وادار کند.
درخواست انصارالله برای برقراری صلح در یمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، انصارالله یمن امروز-شنبه- از سازمان ملل خواست برای برقراری صلح در این کشور تلاش بیشتری کرده و نیروهای تحت حمایت عربستان را تحت فشار قرار دهد.

انصارالله از امروز خروج نیروهای خود از بندر الحدیده را آغاز کرد تا پیام مثبتی در راستای برقرار شدن صلح در یمن ارائه کند.

باوجود این اقدام مثبت انصارالله، دولت مستعفی و برکنار شده یمن مدعی شده خروج حوثی‌ها از بندر الحدیده تنها یک نمایش بوده و واقعیت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of

عربستان جنایتکار شماره یک و امارات جنایتکارشماره یک از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار شماره یک و با کمک آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارشماره یک، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. دراثر این تجاوز تاکنون بیش از 100 هزار یمنی از جمله 85 هزار کودک جان خود را از دست داده اند که بیشتر این کودکان براثر گرسنگی و قحطی ناشی از این جنگ تحمیلی از سوی این ائتلاف جان باخته اند.