کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تماشای فینال لیگ اروپا چقدر هزینه دارد؟

21 ارديبهشت 1398 ساعت 13:59

هواداران لیورپول و تاتنهام برای حمایت از تیمشان در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید هزینه زیادی کنند.


به گزارش جهان نیوز، تیم‌های لیورپول و تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی مادرید به مصاف هم خواهند رفت. با این حال هواداران دو تیم برای سفر به اسپانیا و حمایت از تیمشان با مشکل روبرو شدند. قیمت پروازها ۸۴۰ درصد افزایش داشته و قیمت هر اتاق هتل به بیش از ۱۱۶۰ یورو برای هر شب می‌رسد. علاوه بر این قیمت بلیت‌ها بیش از ۵۰۰ یورو است.
 

باشگاه لیورپول و تاتنهام نسبت به این افزایش قیمت عجیب اعتراض کردند و از یوفا خواستند این موضوع را بررسی کند. در این بیانیه آمده است: "این فصل لیگ قهرمانان برای تیم‌های تاتنهام لیورپول فوق‌العاده بوده است و هواداران هر دو تیم منتظر فینال یک ژوئن (یازدهم خرداد) هستند اما خوشحالی آنها با هزینه‌های بالای سفر، اقامت و بلیت‌ها فروکش کرده است.

برای اغلب هواداران، تماشای فینال لیگ قهرمانان، دور از دسترس نیست چون در طول فصل برای حمایت تیم خود به کشورهای مختلفی سفر کردند و هزاران یورو برای این کار خرج کردند. اکنون زمان حمایت از آنها فرا رسیده است. از شما درخواست می‌کنیم درباره قیمت بلیت شفاف سازی کنید. "

منبع: ایسنا


کد مطلب: 685802

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685802/تماشای-فینال-لیگ-اروپا-چقدر-هزینه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com