پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر +عکس

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 685792
بنز قصد دارد به مشتریان خود اثبات کند که آنها در GLS و در حین عبور از روی مناطق سنگی یا شنی، راحتی فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند.
به گزارش جهان نيوز، خودروهای آفرودر این روزها مورد علاقه بسیاری از مردم جهان قرار گرفته‌اند تا دسترسی آنها به نقاط بکر طبیعت را راحت کنند. پیشتر خودروسازان محصولات خود را با تمرکز بر راحتی و آسودگی در حرکات جاده‌ای ارائه می‌کردند، و اینک بسیاری از خودروسازان بر عواملی مانند توانایی حرکت روی تمام زمین‌های جغرافیایی، کیفیت سواری و کارایی تمرکز کرده‌اند.
 مرسدس بنز بر این باور است که هر دوی این عوامل باید در کنار قرار گیرد.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
این ادعا باعث شده تا نسخه اولیه یک  مرسدس بنز  GLS580 مدل 2020 را در صحرای  "نوادا" تست شود.
خودروهای GLS در جایگاه یک آفرودر سخت و قدرتمند قرار نمی‌گیرند و  به خاطر داشته باشید که بنز در این جایگاه کلاس G را رو می‌کند. اما بنز قصد دارد به مشتریان خود اثبات کند که آنها در GLS و در حین عبور از روی مناطق سنگی یا شنی، راحتی فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
پرچم‌دار SUV های مرسدس بنز، در مدل GLS450 با یک موتور 3 لیتری توبوشارژ 6 سیلندر ارائه می‌شود. اما در این بررسی، نسخه اولیه و جدید GLS580 را با موتور 4 لیتری توئین توربوشارژ V8 در صحرای "بیگ دان" در "نوادا" آمریکا تست می‌شود.

این خودرو در هماهنگی کامل با فناوری هیبریدی EQ"- بوست" مرسدس است و با گشتاور  700 نیوتن‌متر 483 اسب‌بخار توان تولید می‌کند. این خودرو به صورت استاندارد با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
موتور 48 ولتی "EQ- بوست" به 2 دلیل مهم است. این موتور با تولید 21 اسب‌بخار و 250 نیوتن‌متر اضافه "انفجاری کوتاه" در شتاب‌گیری تولید می‌کند. این سامانه قدرت خود را از یک سامانه کنترل بدنه " E-Active" دریافت می‌کند که در هماهنگی با "تعلیق هوا" میزان جست‌و خیز خودرو را با توجه به دمپرهای هر چرخ کنترل می‌کند.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
این GLS  همچنین قادر به اسکن جاده پیش روی خود است و با توجه به ناهمواری و موانع سر راه، سیستم تعلیق را هماهنگ خواهد کرد. نتیجه این قابلیت رانندگی روان بدون توجه به سطح جاده‌ای است.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
اگر با GLS و با سرعتی حدود 24 کیلومتر بر ساعت به صورت دورانی در زمینی شنی بچرخید، این خودرو عملکرد روان و نرمی را از خود نشان می‌دهد.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
یک مرسدس بدون حالت E-ABC (کنترل بدنه " E-Active") تفاوت خود را سریعا با مدل مجهز به آن نشان می‌دهد. خودرو بدون سیستم E-ABC  جست‌ وخیز و پرش‌های بیشتری دارد، در حالیکه بنز مجهز به  E-ABC  روان، نرم و آرام مسیرهای غیرآفرودی خود را طی می‌کند که در نوع خود گزینه بسیار چشم‌گیری است.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
این خودرو در هنگام گیر کردن میان شن و ماسه‌های کویر نیز ترفند جالب دیگری را رو خواهد کرد. زمانی که چرخ‌های این خودرو در میان شن‌های کویر فرو رفت، فشار یک دکمه باعث جهش اندک خودرو به بالا و پائین می‌شود. در این هنگام قرار دادن خودرو در دنده و فشار بیشتر روی دریچه هوا باعث رهایی این SUV بزرگ می‌شود.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
این فناوری ترفند بسیار مرتب و شسته رفته‌ای است. با این وجود مرسدس از آن به عنوان سیستم ‌کمکی یاد می‌کند.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر
خودروی GLS580 دو حالت در سرعت و سه ارتفاع قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. در بیشترین حالت ارتفاع کف این خودرو تا سطح زمین به 11 اینچ خواهد رسید. سیستم‌های توزیع نیرو در این بنز شاسی‌بلند قادر به ارسال صفر تا صد  نیرو به هر دو محور عقب یا جلو هستند.

تست آفرود GLS جدید بنز در کویر

منبع: عصر ایران
برچسب ها: خودرو قیمت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
جدای از اینکه از جهان نیوز انتظار نبود که به تبلیغ سوسول بازی بپردازد،
عرض اصلی بنده این است که چیزی بنام آفرود فقط به نابودی محیط زیبای بیابان و حیوانات و گیاهان آن منجر می شود.جنگلها و مراتع کشور را که پولدارها و بچه های آنها با خریدن قانون از بین برده و می برند.
حداقل دست از سر صحرا بر دارند.