کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطهری: قدرت تصمیم‌گیری دولت ضعیف است

21 ارديبهشت 1398 ساعت 12:28

نایب رییس مجلس، گفت: حُسن کالا برگ این است که هر خانواده هر زمانی که تمایل داشت می تواند نیاز خود را تهیه کند و دیگر نگران مواد اولیه غذایی نیست.


علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی علیرغم تخصیص ارز دولتی، گفت: بهتر بود دولت در بازه زمانی زودتری حداقل نیازهای خانواده ها را به صورت ویژه یعنی با کالابرگ تامین می کرد تا هر خانواده ای مطمئن شود که این مقدار گوشت، برنج، روغن و سایر کالاهای اساسی را با قیمت مناسب در اختیار داشته و این اقلام برای خانواده اش محفوظ است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تامین نیاز مردم با کالا برگ دو حسن دارد، افزود: نخستین حسن این بوده که نگرانی مردم از بین رفته و خانواده ها مطمئن می شوند که حداقل نیازهای آنها تامین می شود.

 
حسن کالا برگ این است که خانواده ها دیگر نگران مواد اولیه غذایی نیستند
وی ادامه داد: دومین حُسن تامین حداقل نیازهای خانواده ها این بوده که دشمنان خارجی و کسانی که بر علیه ایران کار می کنند متوجه می شدند که دولت و مردم در مسئله مقاومت جدی هستند و به صورت درازمدت مقاومت می کنند و بر این اساس زودتر دست از فشارهای خود برمی داشتند.

مطهری با بیان اینکه حُسن کالا برگ این است که هر خانواده هر زمانی که تمایل داشت می تواند نیاز خود را تهیه کند و دیگر نگران مواد اولیه غذایی نیست، تاکید کرد: دولت باید این اقدام را از یک سال پیش انجام می داد و مجلس چند بار  در جلسات خصوصی این موضوع را به دولت عنوان کرده بود.

قدرت تصمیم گیری دولت ضعیف است
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه دولت خیلی سخت تصمیم می گیرد و قدرت تصمیم گیری آن ضعیف است.

منبع: خانه ملت

 


کد مطلب: 685779

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685779/مطهری-قدرت-تصمیم-گیری-دولت-ضعیف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com