سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۶

۶ حکم قضائی با دستور رئیسی در زاهدان لغو شد

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 685718
بنا به اعلام یک منبع آگاه در راستای اقدام موثر دستگاه قضایی با هدف برخورد به موقع و قاطعانه با اندک متخلفان، ۶ حکم قضائی با دستور رئیس قوه قضائیه در زاهدان لغو شد.
۶ حکم قضائی با دستور رئیسی در زاهدان لغو شد
به گزارش جهان نيوز، یک منبع آگاه گفت: آیت الله رئیسی در سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت که فضای این استان به گونه‌ای است که زحمات طاقت‌فرسای قضات و پرسنل سازمان‌های وابسته را شاهد هستیم، با وجود شرایط سخت، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌شود؛ اما در اوج این ایثار و از خود گذشتگی، عده‌ای بسیار اندک هم هستند که با تخلفاتشان، عظمت و نورانیت کار خیل عظیم خدمتگزاران دستگاه قضا به مردم را مخدوش می‌کنند.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه تصریح کرد که مبارزه پیشگیرانه و جراحی‌های جدی در برخورد با کسانی که صلابت، نورانیت و عظمت کار قاطبه قوه قضائیه را تضییع می‌کنند در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد تا احساس عدالت با اجرای دقیق، قاطعانه و به موقع قانون در برخورد با اندک متخلفان، محقق شود.

در همین زمینه این منبع آگاه از لغو ۶ حکم قضائی در زاهدان خبر داد و گفت: این احکام جهت پیگیری‌های قضائی و اجرا ابلاغ شده است تا تاکید ریاست دستگاه قضائی مبنی بر مبارزه جدی با عدم سلامت در بیرون قوه قضائیه و درون دستگاه قضائی محقق گردد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
رئیسی,رئیسی
Iran, Islamic Republic of
ایکاش این احکام لغوشده اعلام می شد حتی بدون اسم بردن ازاشخاص تا مردم نسبت به اجرای عدالت از قوه قضائیه بیشتر آگاه می شدند
Iran, Islamic Republic of
اينطور كه اين خبر منتشر شده ,مردم متوجه چيز خاصي نمي شوند. روابط عمومي قوه قضائيه بايد روال غلط گذشته خود را اصلاح كرده و دست از محافظه كاري و ترجيح منافع گروهها يا افراد خاص را بر منافع كشور و نظام برداشته و اخبار و اتفاقات مربوط به دستگاه قضا را با شفافيت و صراحت به سمع و نظر مردم برساند.
Romania
فاجعه دستگاه قضایی ببنید کجا است که شش حکم را اقای ریسی لغو می کند
دانشگاه اصفهان
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقاي رئيسي عزيز
خدا براي مبارزه با فساد توفيق و قوت تان دهد
لطفا يه سري هم اصفهان بزنيد
پرونده شاخص پژوه بعد از 4 سال هنوز دادگستري راي نداده و اين همه فساد همچنان ادامه داره
ع.ش
Iran, Islamic Republic of
تشکر وقدردانی فراوان از زحمات وتلاش های جناب دکتر ریئسی .ای کاش در زمان مسئولیت لاریجانی با اخلال گران اقتصادی برخورد جدی میشد تا این همه قیمت ها افزایش نمی یافت وزندگی بر مردم تنگ نمیشد.از خداوند متعال طول عمر با عزت برای خادمین انقلاب از جمله دکتر ریئسی خواستارم.