کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قلعه‌نویی: سپاهان معادلات آقایان را به‌هم زد

20 ارديبهشت 1398 ساعت 22:00

امیرقلعه نویی معتقد است بازی روز آینده مقابل پدیده یکی از بازی‌های خوب لیگ می‌شود، چون هر دو تیم رو به جلو فوتبال بازی می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به دلیل تداخل ساعت پرواز کاروان سپاهان و نشست خبری نتوانست در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پدیده شرکت داشته باشد.
 

اعضای تیم فوتبال سپاهان اما ساعت ۱۷ به مشهد رسیدند و بلافاصله به زمین تمرین پدیده رفتند تا آخرین تمرین خود را برگزار کنند.
 
امیرقلعه نویی در حاشیه تمرین تیمش فرصتی پیدا کرد تا با دو سه خبرنگاری که آنجا بودند، در مورد بازی صحبت کند. او حرف‌هایش را اینگونه آغاز کرد: سپاهان و پدیده معادلات را به هم زدند. خیلی از آقایان خوششان نیامد دو تیم خوب شهرستانی در کورس رقابت برای قهرمانی لیگ هستند. هر چند هر دو تیم هم اذیت شدند ولی یقیناً به راهمان ادامه می‌دهیم. فردا هم دو بازی سخت داریم. من قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم، از هواپیمایی تابان تشکر می‌کنم و همینطور باشگاه پدیده که زمین تمرینشان را در اختیار ما قرار دادند.

قلعه نویی پس از این صحبت‌هایش در مورد بازی را از سر گرفت و گفت: من مطمئنم یکی از بازی‌های خوب خواهد شد. بازی با ماشین سازی را گفتم سخت است، چون آنها می آیند و لایه‌های دفاعی درست می‌کنند. چشم به ضد حمله دارند و یک فوتبال بسته ارائه می‌کنند ولی فردا هر دو تیم فوتبال رو به جلو و نتیجه گرا بازی می‌کنند با صحنه‌های زیبا. امیدوارم فردا چنین اتفاقی بیافتد. ما برای بردن آمده ایم. حالا واقعیت فوتبال در زمین اتفاق می‌افتد و وقتی داور سوت بازی را می‌زند ولی تیم ما از هر نظر آماده است. تیم ما بعد از برد مقابل ماشین سازی که تیم بسیار خوبی است، شرایط روحی خوبی دارد.

سرمربی سپاهان در مورد شرایط بازیکنانش توضیح داد: ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم ولی خدا را شکر کومان به جلسه تمرین رسید و باید از تیم پزشکی بپرسیم چند دقیقه می‌تواند بازی کند و بقیه هم خوب و سرحال هستند.

در ادامه خبرنگار از قلعه نویی پرسید که چطور پدیده و سپاهان توانسته اند، به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شوند که او اضافه کرد: البته ببینید من چون دوست دارم واقعیت را به مردم بگویم، ما از نظر هزینه‌ای تیم چهارم، پنجم جدول رده بندی هستیم. بارها گفتم و با سند هم می گویم. اعتقاد داریم از نظر بودجه‌ای ما تیم پنجم هستیم ولی خدا را شکر یک همدلی وجود داشته است. از راس کارخانه آقای عظیمیان گرفته تا هیئت مدیره و آقای تابش که همه شاخصه‌های مدیرعاملی را دارند. از همه مهم‌تر هوادارانمان بوده اند و من فکر می‌کنم امیرقلعه نویی کمترین نقش را داشته است. اینکه تیم پارسال آن شرایط را داشته و امسال با بودجه کم نسبت به تیم‌های بالای جدول این شرایط را پیدا کرده، لطف خدا و اهل بیت است. امیدوارم این چند بازی را هم با شرایط خوبی به پایان برسانیم تا شرمنده هواداران خوب سپاهان نشویم.

قلعه نویی در مورد حضور هواداران در بازی روز آینده هم بیان کرد: ما در طول فصل ممنون هوادارانمان هستیم که همه جا با ما بودند. شاید تعدادشان حتی در برخی بازی‌ها ۱۰۰ نفر بود ولی برای ما ارزش ۱۰۰ هزار نفر را داشتند؛ یعنی کم نگذاشتند. هرچند در بازی پرسپولیس رفتار خوبی با آنها نشد ولی در شهرهای دیگر اینطور نبود. یادم می‌آید در جم به ما زمین تمرین دادند و حسینیه دادند برای هوادارنمان. جا دارد از آقای مرزبان هم یادی کنم. فوتبال قشنگی‌هایش همین است نه اینکه با سنگ سر هم را بشکنند. هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند؛ نه الان که در دوره قبلی من هم همینطور بوده است. سپاهان بعد از خدا و اهل بیت، هواداران را داشته است. زمانی که پول نداشت هم هواداران حامیانش بودند.

صحبت‌های امیرقلعه نویی با آرزو برای دیدن بازی خوب خاتمه یافت: امیدوارم بازی خوبی باشد و طرفداران لذت ببرند و نتیجه هم دست خداست.
 
منبع: ورزش سه


کد مطلب: 685692

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685692/قلعه-نویی-سپاهان-معادلات-آقایان-به-هم-زد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com