پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

افزایش حمایت آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ

جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 685689
نتایج نظرسنجی جدید رویترز/ایپسوس نشان می‌دهد که تعداد آمریکایی‌هایی که خواستار استیضاح ترامپ هستند در مقایسه با حدود دو هفته پیش پنج درصد افزایش داشته‌ است.
افزایش حمایت آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ
به گزارش جهان نيوز، طبق نتایج نظرسنجی رویترز / ایپسوس که روز گذشته (پنجشنبه) منتشر شد، تعداد آمریکایی‌هایی که خواستار استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هستند، با افزایش پنج درصدی از اواسط آوریل تاکنون به ۴۵ درصد افزایش یافته است.
 
بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، نظرسنجی فوق روز دوشنبه هفته جاری انجام شده است و در حالی برگزار شد که رهبران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش هستند علیرغم مخالفت‌های سنا که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است، روند استیضاح ترامپ را آغاز کنند.

روز گذشته، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مجدداً تأکید کرد که رهبران کمیته‌های تحقیقی مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل دموکرات‌ها است، رویکرد گام به گام اتخاذ کرده‌اند.

نظرسنجی رویترز / ایپسوس همچنین نشان داد که ۴۲ درصد از مردم آمریکا نیز مخالف استیضاح ترامپ بودند و باقی شرکت‌کنندگان نیز نظر خاصی در این مورد نداشتند.

در نظرسنجی گذشته که در فواصل ۱۸ تا ۱۹ آوریل انجام شده بود، ۴۰ درصد از مردم آمریکا خواستار استیضاح ترامپ بودند و جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که حمایت‌ها از استیضاح ترامپ در میان دموکرات‌ها و احزاب مستقل رو به افزایش است.

بعد از تحقیقات حدوداً دوساله «رابرت مولر» رئیس شورای ویژه تحقیقات در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا سؤالات زیادی درباره ریاست‌جمهوری ترامپ، خانواده وی و منافع تجاری وی مطرح کرده‌اند.

با اینحال، ترامپ نیمی از درخواست دموکرات‌ها برای پاسخ به سؤالات مطرح شده را رد کرده است و حاضر به افشای اظهارنامه مالیاتی خود نشد و از حق امتیاز خود برای مخفی نگه داشتن گزارش مولر استفاده کرد و به منظور بلوکه کردن بازرسان مجلس نمایندگان آمریکا، دادخواست بی‌سابقه‌ای را مطرح کرد.

نظرسنجی فعلی همچنین نشان می‌دهد که همچنان ۵۵ درصد از مردم آمریکا از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.

نظرسنجی رویترز / ایپسوس به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی در سراسر آمریکا برگزار شده است و پاسخ‌های یکهزار و شش فرد بزرگسال انجام شده است و درصد خطای حدود چهار درصد دارد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما باید مشکلاتمان با دنیا را ریشه ای حل کنیم . بطوریکه که همیشه به ما احترام بگذارند . والا فرض که این دیوانه رفت ممکن است یه روانی دیگر بیاید . نمی شود خلاف جهت اب شنا کرد .
اصلاح طلب نااميد
United States
بيخود دل به استيضاح ميبندى جهان نيوز ! تا به صورت صحيح و اصولى به دنيا اثبات نكنيم كه يه كشور عادى و مسوليت پذيريم امكان نداره اجازه نفس كشيدن بهمون بدن . حالا اين نكته ساده رو چه جورى به شما تفهيم كنيم خدا ميدونه .
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است.
که دونالد ترامپ رئیس جمهور دولت آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودکش صهیونیستی قوانین بین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بیشر را زیر پا گذاشته است..