جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای مقابله با گردوخاک

پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 685614
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دستور رهبر معظم انقلاب ۱۰۰ میلیون دلار برای مقابله با پدیده گرد و غبار در کشور اختصاص یافته است.
بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای مقابله با گردوخاک
به گزارش جهان نيوز  به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، عیسی کلانتری در بازدید از کانون‌های گرد و غبار در منطقه سیستان اظهار داشت:  به دستور رهبر معظم انقلاب 100 میلیون دلار برای مقابله با پدیده گرد و غبار در کشور اختصاص یافته است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افزود: بخش عمده‌ای از این اعتبار را برای مقابله با این بحران در جنوب شرق کشور اختصاص داده‌ایم که امیدواریم مجلس با توجه به سیلاب‌های اخیر در برخی استان‌ها آن را تغییر ندهد.

وی بیان کرد: احیا تالاب هامون و مبارزه با پدیده گرد و غبار در منطقه سیستان، نیازمند مدیریتی جامع است و اقدامات دستگاه‌های اجرایی باید مکمل یکدیگر باشند. ورود سیلاب‌های فصلی با وجود تبخیر 4000 میلیمتری آب در شمال سیستان و بلوچستان نمی‌تواند خیلی در حوزه محیط زیست تالاب هامون مؤثر باشد. برای مردم منطقه که دیر زمانی است از نعمت تالاب بی‌بهره مانده‌اند باید به فکر معیشت جایگزین بود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای مسئول مواظب باش این پول صرف بکارگیری تجهیزات جاسوسی از کشور نشود، سابقه دیدبانی مسولین محیط زیست برای خارجی‌ها ننگی پاک نشدنی است....