جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رئیسی: تمایل ما تعداد پایین زندانیان است

پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 685514
ماه رمضان ماهی است که انسان‌ها به درگاه خداوند می‌روند تا هواهای نفسانی و کج اندیشی‌ها و خلاف‌ها را از خود دور کنند و در پناه خداوند به سراغ پاکی‌ها بروند.
رئیسی: تمایل ما تعداد پایین زندانیان است
به گزارش جهان نيوز، رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ترجیح دادیم تا شب دوم ماه مبارک رمضان را در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت باشیم، گفت: شما مددجویان این کانون به هر دلیلی دچار آسیب شده اید؛ بعضی از شما‌ها به سبب مسائل خانوادگی، برخی به خاطر همکار یا رفیق بد و برخی به خاطر عدم مراقبت، در دام انسان‌های خلافکار افتادید و آن‌ها زمینه خلاف را برای شما فراهم کردند.

وی تصریح کرد: شما مددجویان عزیز باید خدا را شاکر باشید که زمینه توبه و بازگشت برای شما فراهم شده است و اکنون در کانون اصلاح و تربیت هستید و اینجا کانونی است که می‌توانید با مهارت آموزی در آن یک زندگی تازه‌ای را برای خود رقم بزنید.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شما نوجوانان عزیز دل‌های پاکی دارید گفت: ماه رمضان، ماهی است که خداوند بندگان را دعوت کرده تا آن‌ها را از آلودگی‌ها پاک کند؛ لذا ماه رمضان ماه امید است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه کار مربیان کانون اصلاح و تربیت بسیار ارزشمند است، گفت: هر کس یک فردی را احیا کند؛ یعنی او را از آلودگی‌ها نجات دهد مانند کسی است که تمام جامعه را زنده کرده است؛ لذا اجر آقایان و خانم‌های مربی در کانون اصلاح و تربیت بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که تعداد مددجویان کانون اصلاح و تربیت بالا نیست اظهار داشت: امیدواریم در مقطع بعدی که در این کانون حاضر خواهیم شد شاهد باشیم که تعداد مددجویان آن به کمترین میزان ممکن رسیده و همه نوجوانان حاضر در این کانون اصلاح شده اند و مشکلاتشان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تمایل ما تعداد پایین زندانیان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت است، گفت: در کانون اصلاح و تربیت همه امکانات فراهم شده تا شما نوجوانان متحول شوید و یک زندگی پاک و سعادتمند را بتوانید برای خود ایجاد کنید.

رئیسی بیان داشت: من صمیمانه از مربیان کانون اصلاح و تربیت تشکر می‌کنم و به آن‌ها نیز گفته ام که در هنگام آموزش مهارت به شما، صبر و حوصله زیادی به خرج دهند تا شما عزیزان ضمن مهارت آموزی در این کانون بتوانید وارد محیط کسب و کار در جامعه شوید.

رئیس قوه قضاییه در پایان خاطر نشان کرد: همچنین از ریاست سازمان زندان‌ها و معاونان وی و برادران و خواهرانی که در این کانون به فعالیت می‌پردازند و روحانیونی که در این مرکز به کار فرهنگی مشغول هستند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

همچنین پیش از سخنرانی رئیسی، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها طی سخنانی از حضور رئیسی و بازدید وی از کانون اصلاح و تربیت صمیمانه قدردانی کرد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *