جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اجرای طرح خلع سلاح توسط پلیس خرمشهر

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 685474
فرمانده انتظامي خرمشهر از اجرای طرح پاکسازی و خلع سلاح و کشف 11 سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
اجرای طرح خلع سلاح توسط پلیس خرمشهر
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ همت علی ترکارانی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان طی پنج عملیات در 24 ساعت توسط ماموران انتظامی پاسگاه مینوشهر به مرحله ی اجرا درآمد.

سرهنگ ترکارانی در ادامه با بیان اینکه در اجرای این طرح هشت متهم که سابقه حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز داشتند دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 2 قبضه سلاح کلاش، 2 قبضه کلت کمری، هفت قبضه سلاح شکاری، سه خشاب و 137 عدد انواع فشنگ غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *