جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نگارش فیلمنامه سریال شهید بهشتی آغاز می‌شود

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 685436
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: طی مذاکره با مسئولان فرهنگی قوه قضاییه، مقرر شد نگارش فیلنامه سریالی با محوریت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر تا سال آینده نهایی شود.
نگارش فیلمنامه سریال شهید بهشتی آغاز می‌شود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه مشترک با حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و حسین کرمی رئیس مرکز سیما فیلم، از نگارش فیلمنامه نهایی سریالی با محوریت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر تا سال آینده خبر داد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد این سریال در گروه الف ویژه مرکز سیما فیلم پخش شود، همچنین طرح اولیه و پژوهش‌های صورت گرفته در خصوص این سریال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان صداوسیما و قوه قضائیه تدوین و با مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله آستان قدس رضوی، استانداری و شهرداری اصفهان در سطح الف ویژه تولید می‌شود.

منبع:تسنیم
برچسب ها: بهشتی سریال فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *