جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد

آخرین آمار از کمکهای مردمی به سیل زدگان

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 685391
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از جمع آوری رقم ۲۴۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به هموطنان سیل زده تا صبح امروز خبر داد.
آخرین آمار از کمکهای مردمی به سیل زدگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر درباره آخرین رقم کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور گفت: خوشبختانه در حادثه سیل اخیر مردم همکاری و تعامل بسیار خوبی با دستگاه‌های امدادرسان داشتند و از ابتدا با ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود، از هموطنان آسیب دیده در سیل حمایت کردند.

نصیری افزود: تا امروز صبح، مجموع کمک‌های نقدی هموطنان به مردم سیل زده کشور برابر ۱۵۸ میلیارد تومان شده است.وی در خصوص میزان کمک‌های غیر نقدی نیز اظهار داشت: ارزش مالی کمک‌های غیر نقدی مردم نیز محاسبه شده و این رقم تا صبح امروز به میزان ۸۳ میلیارد تومان است. در واقع مجموع کمک‌های مالی و غیر مالی مردم کشور به هموطنان سیل زده برابر ۲۴۰ میلیارد تومان محاسبه شده است.

نصیری با بیان اینکه برنامه هلال احمر این است که بسته‌های لوازم خانگی برای هموطنان آسیب دیده در سیل تهیه کند، عنوان کرد: بر اساس توافقات انجام شده، در نظر داریم تا میان خانواده‌های سیل زده بسته‌های لوازم خانگی توزیع کنیم. با توجه به برآوردهای اولیه، این بسته‌ها به ارزش ۵ میلیون تومان و شامل اقلام لوازم خانگی خواهد بود.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ادامه داد: برای توزیع این بستهها میان شمار خانواده‌های سیل زده، مجموعاً به ۴۰۰ میلیارد اعتبار نیاز داریم و امیدواریم با رسیدن میزان کمک‌های مردمی به این رقم، قادر به تهیه بسته‌های لوازم خانگی باشیم تا هموطنان مناطق سیل زده هرچه سریع‌تر قادر به بازگشت به زندگی شوند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *