کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فخرالدینی:

اگر ایران نبود، عراقی‌ها کارتن‌خواب بودند

18 ارديبهشت 1398 ساعت 10:49

مدافع تیم ذوب آهن اصفهان می گوید عراقی ها در جریان بازی دیروز به کشور ایران فحاشی کرده اند.


به گزارش جهان نیوز، میلاد فخرالدینی بعد از تساوی ذوب آهن مقابل الزوراء عراق و صعود از گروه اول لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی خوبی بود. خداراشکر که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. خدا لطف کرد که توانستیم در یک بازی سخت مساوی بگیریم. ناراحت هستیم که دو نماینده دیگر ایران کنار رفتند اما مطمئنا می توانیم پرچمدار ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. امیدوارم بهترین عملکرد را به جا بگذاریم.

وی درباره اتفاقات حاشیه ای بازی با الزوراء گفت: این بازی شرایط سختی داشت. متاسفانه از زمانی که تیم حریف جلو افتاد، هروقت ما کنار زمین از توپ جمع کن ها توپ می خواستیم با حرکت دست توهین می کردند. من فکر می کنم عراقی ها خیلی نمک نشناس هستند، اگر ایران نبود آنها الان کارتن خواب بودند اما حالا این چنین به ما توهین می کنند.

فخرالدینی در پایان افزود: 45 دقیقه نیمه دوم که خودم کنار خط بودم، شدیدترین فحاشی ها را به خودم و خانواده ام انجام دادند. جالب اینکه به ایران هم فحش می دادند. من نمی دانم مگر نمک نشناس تر از اینها هم وجود دارد؟ فکر می کنم خدا این صحنه ها را دید و باعث شد در دقایق پایانی گل بزنیم و صعود کنیم.

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 685384

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685384/اگر-ایران-نبود-عراقی-ها-کارتن-خواب-بودند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com