جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۲
فلاحت‌پیشه:

نباید در مواجه با برجام دچار افراطی‌گری شویم

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 685310
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد در مواجه با برجام و اجرای تعهدات نباید دچار افراطی گری شویم زیرا دولتمردان کاخ سفید می خواهند کشورمان را وارد فضای انتحاری کنند.
نباید در مواجه با برجام دچار افراطی‌گری شویم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، حشمت الله فلاحت‌پیشه با اشاره به فرارسیدن سالروز خروج آمریکا از توافقنامه برجام، گفت: اعتقاد دارد باید از هر اقدامی که کشورمان را تحت فصل هفتم منشور ملل متحد ببرد پرهیز شود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون با برجامی مواجه هستیم که توانی برای دفاع از حقوق ایرانیان ندارد، اظهار کرد: بر این اساس کشورمان نباید در شرایط کنونی دچار افراطی گری شود.

جلوگیری از همراهی سیاسی کشورها با آمریکا موفقیت دیپلماتیک ایران است
وی ادامه داد: امروزه می توانیم خیلی از نیازهایمان را پیش ببریم بدون اینکه اقدامی صورت بگیرد و بیانگر تخطی ایران از مقررات بین المللی باشد. در واقع نباید بهانه بدست آمریکا بدهیم که دیگر کشورها را علیه ایران با خودش همراه کند. تصور می کنم اینکه توانسته ایم از همراهی سیاسی دیگر کشورها با آمریکا جلوگیری کنیم موفقیت دیپلماتیک است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه باید درخواست مذاکره با طرف های برجامی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه شود، تصریح کرد: در واقع باید پیشبرد سیاست های توسعه هسته ای در قالب چارچوب های آژانس و مقررات برجام در دستور کار باشد.

آمریکا می‌خواهد ایران را وارد فضای انتحاری کند
فلاحت پیشه افزود: آمریکایی ها درصدد تحریم صنعت پتروشیمی کشورمان هستند؛ در واقع دولتمردان کاخ سفید می خواهند کشورمان را وارد فضای انتحاری کنند لذا باید با اعضای باقی مانده برجام وارد مذاکره شویم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان از فرصت استفاده کرد و مجوز تولید سوخت با درصدهای مناسب را از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گرفت وگرنه درگیر اقدام افراطی گری شدن موضوعی است که آمریکا می خواهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
در مجلس بعدی که نیستی
حالا هر چی دلت می خواد بگو
Moldova, Republic of
ها ها چی شد اروپا تهدیدتون کرد ترسیدید ؟
Oman
افراط گری، عدم واکنش گام به گام در همان روزهای اولیه بود. افراط گری عدم توجه به خطوط قرمز رهبری و عدول از آنها بود. شما برجام را به زور به خورد ملت دادید. البته برایتان بازی دو سر برد بود، اگر برجام تایید و اجرایی نمیشد که می انداختید به گردن رهبری و جایگاهشان را تضعیف می کردید، حالا هم که این ترکمانچای اجرایی شده،..
آقای فلاکت پیشه راست میگه!
Iran, Islamic Republic of
وقتی آقای ظریف و عراقچی هر دو توانایی پیشبردن جلسات برجام را دارند نیاز به حضور آمریکا و اروپا نیست، از طرفی دولت هم به تعهدات برجامی خود عمل می کند تا مشت محکمی باشد بر دهان استکبار جهانی!
Iran, Islamic Republic of
افراطی گری کارایی که شما از سال 92 تا الان کردیدو این وضع کشوره
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین افراطی گری خود برجام بود که انجام دادید.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگه قراربود منتظرشما باشیم ، آمریکایها هنوز تولانه جاسوسیشون توی ایران بودند. مشگل ما اینه که مثل بعضی ها بلد نیستیم پوزه گرگ خونخوار را با دستمال حریر پاک کنیم!!!
Iran, Islamic Republic of
اسم بر جام میاد حالت تهوع به من دست میده!!!
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
اين اصلاح طلبان اگر فرامين مقام معظم رهبري را گوش ميكردند كه همانا امريكا و اروپا قابل اعتماد نيستند و صنايع هسته اي را گل نمي گرفتند امريكا اين اندازه جسارت پيدا نمي كرد الان فقط اقتدار است كه مانع حركت هاي بعدي امريكا ميشود وگرنه هركاري بخواهد انجام ميدهد
Iran, Islamic Republic of
ترسو کلمه مناسبی برای توصیف شخص شماست....
Iran, Islamic Republic of
شما هم جازدی؟
ترسیدی؟
دیگه بدتر این چی میخواد بشه؟