پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

پاسخ کوبنده سپاه به کوچک‌ترین تحرک نظامی‌ دشمن

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 685305
فارس نوشت: سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است، گفت: دشمن بداند که اگر کوچک‌ترین تحرک نظامی‌ داشته باشد با پاسخ سخت و کوبنده پاسداران سپاه اسلام روبرو می‌شود.
پاسخ کوبنده سپاه به کوچک‌ترین تحرک دشمن
به گزارش جهان نيوز، سردار رمضان شریف عصر امروز در یادواره شهید مدافع حرم جواد دوربین در گلزار شهدای بندر انزلی با بیان اینکه امروز دشمن دو روش اساسی را در تهاجم به ایران در دستور کار دارد، اظهار کرد: نخستین روش فشار بر اقتصاد کشور و معیشت مردم و دومین روش ایجاد عملیات روانی گسترده‌ برای تسلط بر ذهن و روح مردم است.

وی با بیان اینکه افول آمریکا نزدیک است، گفت: امروز آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه، هیچ توانایی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارند و تنها هدف دشمنان گرفتن روحیه امید از ملت ایران است اما دشمنان باید بدانند که امروز ملت ایران بیشتر از گذشته برای مقابله با آن‌ها آماده است.

سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا، برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی داعش را تأسیس کرد، افزود: به برکت مجاهدت‌های پاسداران سپاه اسلام و نیروی‌های مسلح مقتدر کشورمان نقشه دشمنان نقش بر آب‌شده است.

شریف با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بنیان‌های بسیار مستحکمی دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی 40 سال مبارزه مداوم با دشمن را تجربه کرده و در تمامی این رویارویی‌ها بازنده دشمن بوده، هرچند که ما نیز متحمل خساراتی در برخی از دوره‌ها به دلیل فشارهای دشمن شده‌ایم اما در تمام این بحران‌ها جمهوری اسلامی توانسته تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید پاسخگوی شهدا باشیم، بیان کرد: ما و ملت سرافراز ایران اسلامی بی‌تردید راه شهدا را ادامه می‌دهیم و اجازه هیچ غلطی را به دشمنان انقلاب نمی‌دهیم.
مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در فرهنگ انقلاب اسلامی تربیت‌شده‌اند، افزود: زمین‌گیر شدن دشمنان اسلام و انقلاب به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شریف با بیان اینکه نقشه جدید دشمن ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است، گفت: امن‌ترین کشور امروز در منطقه بحران‌زده خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در ایجاد مشکلات در جغرافیای جهان اسلام برنامه‌هایی زیادی داشتند، بیان کرد: آمریکایی‌ها در تمامی اقدامات خود در منطقه با شکست روبرو شدند و به‌عنوان نمونه هدف از ایجاد داعش در منطقه ایجاد حاشیه امنیت برای رژیم صهیونیستی بود که نتیجه نداد.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی نسبت به همه ادوار گذشته متزلزل‌تر شده، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در بُعد نظامی و سیاسی در یک شرایط بسیار متزلزل‌تری نسبت به پیش از آغاز به کار داعش در این جغرافیا مواجه است.

شریف با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است، گفت: دشمن بداند که اگر کوچک‌ترین تحرک نظامی‌ داشته باشد با پاسخ سخت و کوبنده پاسداران سپاه اسلام روبرو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز جامعه جنگ اقتصادی است، بیان کرد: اگر مدیران و مسؤولان کشور با روحیه جهادی کار کنند بی‌تردید شکست دشمن در حوزه جنگ اقتصادی قطعی است.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران متخصص تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت‌ها است، گفت: آمریکایی‌ها ادعا دارند ورزیده‌ترین نیروهای دریایی جهان را دارند اما تمام دنیا دیدند که سربازان آمریکایی با چه شرایطی در مقابل سربازان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زانو زدند و چگونه رؤیای از نیل تا فرات کشورهای استکباری به دیوارکشی در یک کشور اشغال‌شده تنزل پیدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
حرف بس است باید با اقدام عملی مانند مانور و آزمایش موشکی اقدام کرد و گرنه که هر کس می تواند تا صبح حرف بزند.
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن مال امثال شما افساد طلبها است که حرف از جنگ می زنید و از ترس سوراخ موش را بایک میلیارد می خرید اما سپاهیان جان بر کف مانند شهید حججی می روند روی پا پدر ومادرشان می افتند تا اجازه بگیرند وبروند با داعش وحشی بجنگند از امام رضا طلب دعا دارند که به فیض شهادت نائل آیند اما شما بیچاره های ترسو هی کدخدا را با ترس لرز یاد می کنید و اربابتان را لولو سرخرمن معرفی میکنید اف بر شما .شما همان کسانی هستید که می گفتید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران اما هر موقع آمریکای پوشالی شما حرف از جنگ می زنه شما خودتان را از ترس خیس می کنید. پس کجاست آن شعار جانم فدای ایرانتان ترسو ها ی وطن فروش.