کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به نام تیم ملی، به کام آقای سرپرست

17 ارديبهشت 1398 ساعت 11:17

مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال شاید موضوعی باشد که با تعیین تکلیفش خیلی از مسائل حل شود.


به گزارش جهان نیوز، آذر ماه سال گذشته بود که افشین داوری به فدراسیون والیبال آمد و به عنوان سرپرست کارش را آغاز کرد. مدل رفتاری وی به گونه‌ای بود که خیلی‌ها برداشت کردند او به قصد ماندن آمده است؛ داوری جلسات متعددی برگزار کرد، تصمیمات مختلفی گرفت، انتصاب‌هایی داشت و اقداماتی کرد که این شائبه را پررنگ‌تر کرد، اما حرف و حدیث‌های زیادی هم درمورد ماندن یا رفتنش مطرح شد.

افشین داوری در این خصوص گفت «با توجه به خدماتی که در مدت اخیر داشته‌ام اگر مطالبه اهالی والیبال باشد حتماً در انتخابات حضور پیدا خواهم کرد.» این صحبت آقای سرپرست نشان می‌دهد که داوری شرایط حاکم بر فدراسیون والیبال پسندیده و دلش می‌خواهد به کارش در این فدراسیون ادامه دهد، اما منتظر چراغ سبز وزارت ورزش و اهالی والیبال است.

شاید جالب باشد بدانیم که از بین تمام فدراسون‌هایی که تکلیف ریاست‌شان مشخص نبود تنها والیبال هنوز بلاتکلیف است و حتی زمان آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتش هم اعلام نشده است. موضوع عجیب‌تر اینکه اخیراً در خبرها آمد که امکان دارد این شرایط تا پایان رقابت‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها هم ادامه داشته باشد، چراکه آقایان معتقد هستند اقدام برای برگزاری انتخابات امکان دارد به تیم ملی صدمه بزند.

نکته اینجاست که باید بدانیم بعد از بازی‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها، رقابت جهانی تیم‌های نوجوانان و جوانان و سپس مسابقات انتخابی المپیک آغاز خواهد شد؛ آیا آن تیم‌ها تحت تاثیر فضای انتخابات قرار نمی‌گیرند یا اینکه اهمیتی برای آقایان ندارند؟

دانستن این نکته هم مفید خواهد بود که دوران سرپرستی 2 مقطع 3 ماهه است و داوری تاکنون حدود 5 ماه است که در فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه به گفته مسئولان تا پایان بازی‌های لیگ ملت‌ها اقدامی صورت نخواهد گرفت دوران سرپرستی داوری به بیش از 6 ماه خواهد رسید.

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال درمورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال می‌گوید: «از یک طرف فشردگی مسابقات تیم ملی وجود دارد و از طرف دیگر باید انتخابات 7 هیأت استانی را برگزار کنیم. اگر روسای بازنشسته هیأت‌ها هم مجبور به کناره‌گیری شوند تعداد هیأت‌های بدون رئیس به 10 می‌رسد.» که با این تفاسیر باید گفت از دست داد زمان به نام تیم ملی و به کام آقای سرپرست خواهد بود. سوال دیگری که مطرح است اینکه چرا حداقل تکلیف هیأت‌های استانی زودتر مشخص نمی‌شود؟

منبع: فارس
 


کد مطلب: 685212

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685212/نام-تیم-ملی-کام-آقای-سرپرست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com