پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 685181
انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، تا روزجمعه ۲۰ اردیبشهت ماه تمدید شد.
مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، تا روز جمعه ۲۰ اردیبشهت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت دایر بودن رشته و گرایش مورد تقاضای آنها در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین سامانه نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند.

شایان ذکر است ثبت نام دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) تا روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *