کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در صیانت از ارزش‌ها غیرتمندانه ایستاده‌ایم

16 ارديبهشت 1398 ساعت 17:52

فارس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به همکاری و هماهنگی مثال زدنی ناجا و سازمان بسیج تأکید کرد: در صیانت از ارزش‌های دینی و انقلابی غیرتمندانه ایستاده‌ایم.


به گزارش جهان نیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اتفاق معاونان، با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا دیدار و گفت و گو کرد.

سردار حسین اشتری در این نشست صمیمانه با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: ان شاءالله بتوانیم از برکات و فیوضات این ضیافت الهی بهره ببریم.

وی ضمن خیرمقدم به سردار غیب پرور و هیأت همراه، ادامه داد: از برادر عزیز و بزرگوار سردار غیب پرور؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاونانشان که امروز زحمت کشیدند و به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تشریف آوردند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی و سازمان بسیج در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌‌العالی)، اقدامات بزرگ و بسیاری را دنبال، اجرایی و عملیاتی می‌کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: بحمدالله همکاری و هماهنگی مثال زدنی مطلوبی میان این دو نهاد ولایی و انقلابی وجود دارد و این همکاری‌ها تاکنون ثمرات و برکات بسیاری داشته است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به وقوع سیل در چند استان کشور همزمان با ایام نوروز، یادآور شد: در حادثه طبیعی سیل، بسیج برای کمک به هموطنان آسیب دیده، به خوبی ایفای نقش کرد و شایسته است با تمرکز بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در ناجا و سازمان بسیج، در مواقع این چنینی اقدامات مشترک را دنبال کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در جامعه، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج در راستای صیانت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، انقلابی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام‌های خوبی برداشته است.

سردار اشتری از تعامل میان نیروی انتظامی و بسیج به عنوان «دوران طلایی» یاد کرد و افزود: خوشبختانه در نیروی انتظامی و سازمان بسیج، نیروهای انقلابی، مؤمن و متعهدی فعالیت دارند که دل در گرو نظام اسلامی و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دارند و باید این مهم را قدر بدانیم و تعاملات و همکاری‌ها را تقویت بخشیم.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه در صیانت از ارزش‌های دینی و انقلابی غیرتمندانه ایستاده‌ایم، مطرح کرد: بر ظرفیت بی‌بدیل سازمان بسیج واقفیم و معتقدیم که با تشکیل قرارگاه مشترک می‌توانیم همکاری‌ها را توسعه دهیم.

گفتنی است، در این دیدار سردار ‌اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از اقدامات پلیس ارائه کرد.


کد مطلب: 685116

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685116/صیانت-ارزش-ها-غیرتمندانه-ایستاده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com