شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
وندی شرمن:

«بولتون» آمریکا را به جنگ با ایران سوق می‌دهد

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 685100
معاون وزیر خارجه اسبق آمریکا و نماینده این کشور در مذاکرات هسته ای به بیانیه «جان بولتون» در اعزام ناو و بمب افکن به خلیج فارس واکنش نشان داد.
«بولتون» آمریکا را به جنگ با ایران سوق می‌دهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه اسبق آمریکا و نماینده این کشور در مذاکرات هسته‌ای منجر به برجام، در پیام خود در توئیتر می‌نویسد: حقیقت دارد، جان بولتون ما را به جنگ با ایران و ونزوئلا سوق می‌دهد؟ هیچگاه جنگی را ندیده‌ام که وی خواستار آغاز آن نباشد. دونالد ترامپ کجاست؟

این پیام در واکنش به بیانیه جان بولتون منتشر شده است.جان بولتون روز ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد ایالات متحده ناو هواپیمابر و بمب‌افکن به خاورمیانه اعزام می‌کند تا پیامی روشن و عاری از سوءتفاهم به ایران داده باشد.

بولتون مدعی شده: آمریکا ناوگروه تهاجمی آبراهام لینکلن و بمب‌افکن‎ها را به حوزه عملکرد سنت‎کام (فرماندهی مرکزی آمریکا) اعزام می‌کند تا پیامی واضح برای ایران باشد مبنی بر اینکه هرگونه حمله به منافع آمریکا یا متحدانمان با نیرویی بی‎امان پاسخ داده خواهد شد.

البته این نخستین بار نیست که آبراهام لینکلن به منطقه می‌‏آید حال آنکه همزمان با تشدید تنش‏‌های واشنگتن- تهران، این اقدام ابزار فشار برای اعمال جنگ روانی علیه ایران محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *