جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بیرانوند: آرزو دارم به یک تیم اروپایی بروم

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 685035
دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: آرزوی رفتن به یک تیم مطرح اروپایی را همیشه دارم و الان با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر چه پیش می‌آید خیر باشد.
بیرانوند: آرزو دارم به یک تیم اروپایی بروم
به گزارش جهان نيوز، علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی با پاختاکور ازبکستان گفت: ما در چند سال اخیر در لیگ ایران و آسیا مدعی بودیم و از حضور در این تیم خوشحال هستم. ما با روحیه خوبی برای بازی فردا آماده می شویم و می دانیم که بازی سختی داریم.
 
دروازه بان تیم پرسپولیس در ادامه نشست خبری درباره بالا رفتن فشار و انتظار از تیم پرسپولیس اظهار داشت: این درست است که انتظارات از ما بالاست چون دو سال خوب داشتیم. وقتی به فینال آسیا رفتیم با پنجره بسته بود اما باز هم نتایج خوبی گرفتیم. مسلما امسال بازیکنان جدید و با کیفیت به ما اضافه شدند و انتظارات از ما بالاست. هواداران و خود ما توقع داریم نتایج بهتری نسبت به قبل بگیریم. باید قبول کرد که ما در 3 جام می جنگیم و الان در لیگ ایران 2 بازی داریم تا قهرمان شویم. با یک برد و یک مساوی قهرمان ایران خواهیم شد. در جام حذفی هم جزو 4 تیم برتر هستیم.

وی افزود: این نشان می دهد که بچه ها سال سختی دارند و جنگیدن در 3 جام واقعا خستگی به وجود می آورد. می دانیم که هر 4 روز یک بار باید بازی کنیم. حرف هواداران به ما روحیه می دهد و در 3 جام می جنگیم. به قول برانکو ما برای لذت بردن از فوتبال اینجا هستیم و برای همین پا پس نمی کشیم و برای خوشحالی مردم ایران می جنگیم. با روحیه ای که در بچه ها دیدم فردا ان‌شالله بازی خوبی انجام خواهیم داد. انتظار هواداران و پیشکسوتان را ان‌شالله فردا برآورده خواهیم کرد.

دروازه بان تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا به فکر بازی در اروپا هستید گت: زمانی که به پرسپولیس آمدم به این فکر کردم که به پرطرفدار ترین تیم آسیا آمدم. می دانستم که مربی بادانشی اینجا کار می کند. مسلما دنبال این بودم که بیشتر دیده شوم چون در پرسپولیس بازیکن خیلی خوب دیده می شود. 2 سال خیلی خوب را در این تیم داشتم و 2 قهرمانی و 2 سوپرکاپ را کسب کردیم. به فینال آسیا رفتیم و نتایج خوبی گرفتیم.

مسلما بعد از بازی های جام جهانی در روسیه پیشنهاداتی برای من آمد اما چون از لحاظ بازیکن تیم پرسپولیس در محرومیت بود و نمی توانست بازیکن بگیرد به همین دلیل با صحبت هایی که با آقای برانکو کردم در نهایت در تیم ماندم. آقای برانکو گفت بهتر است عجولانه تصمیم نگیری و بهتر است در تیم بمانی چون بازی های مهمی در پیش داریم. بعد از آن اتفاقات بهترین شرایط در پرسپولیس برای من رخ داد و نتایج خوبی گرفتیم. آخرین حرف من این است که آرزوی رفتن به یک تیم مطرح اروپایی را همیشه دارم و الان با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر چه پیش می آید خیر باشد. 

بیرانوند در پایان این نشست خبری تصریح کرد: با همه احترامی که برای پاختاکور قائل هستم اما ما این تیم را آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم.می دانیم که فردا بازی سختی خواهیم داشت اما با یک بازی خوب به دنبال گرفتن 3 امتیاز این بازی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *