کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه

16 ارديبهشت 1398 ساعت 9:40

تهیه کننده پروژه «موسی(ع)» گفت: پس از اعلام مراحل پیش تولید پروژه موسی(ع) توسط رسانه ملی و همزمانی آن با بستری شدن شورجه در بیمارستان، یک سری واکنش ها را در فضای مجازی با خود به همراه داشت که من به عنوان تهیه کننده این پروژه آن را رد می کنم.


به گزارش جهان نیوز، احمد میرعلایی تهیه کننده پروژه «موسی(ع)» در خصوص آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه گفت: به لطف خدا وضعیت جسمانی جمال شورجه نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است و همچنان مراحل درمان وی به خوبی پیش می‌رود.

وی در همین راستا ادامه داد: با توجه به روند مثبت درمان شورجه، کم کم آماده مرخص شدن وی از سی سی یو و انتقال آن به بخش هستیم. بر اساس نظر پزشکان به امید خدا طی دو روز آینده شورجه به بخش منتقل می‌شود.


تایید ساخت موسی (ع) ربطی به وضعیت شورجه ندارد/شورجه طی دو روز آینده به بخش منتقل می‌شود/////////////دوشنبه

این تهیه کننده تلویزیون تاکید کرد: خطر به لطف خدا به طور کامل رفع شده و در حال حاضر جمال شورجه با دقت کامل در مرحله ریکاوری قرار دارد تا بدن وی برای انتقال به بخش قدرت کافی را داشته باشد و بتواند اعمال اولیه خود را به راحتی انجام دهد.

وی درباره حواشی به وجود آمده در خصوص خبر تایید ساخت پروژه موسی (ع) توسط سیما تاکید کرد: پس از اعلام مراحل پیش تولید پروژه موسی(ع) توسط رسانه ملی و همزمانی آن با بستری شدن شورجه در بیمارستان، یک سری واکنش ها را در فضای مجازی با خود به همراه داشت که من به عنوان تهیه کننده این پروژه آن را رد می کنم و معتقدم حاشیه ای بیش نیست. سازمان صدا و سیما برای ساخت سریال موسی (ع) پیش از نوروز قرارداد خود را با ما بسته و این اخبار هیچ ربطی به وضعیت جسمانی جمال شورجه ندارد.

تایید ساخت موسی (ع) ربطی به وضعیت شورجه ندارد/شورجه طی دو روز آینده به بخش منتقل می‌شود/////////////دوشنبه

میرعلایی در همین راستا اظهار کرد: اقدامات اولیه برای ساخت سریال موسی (ع) پیش از عید توسط صدا و سیما صورت گرفت و در ملاقات رئیس صدا و سیما از جمال شورجه بر اهمیت و ضرورت در دقت و سرعت ساخت این پروژه زیر نظر جمال شورجه تاکید شد.

وی با اشاره به ملاقات رئیس صدا و سیما از جمال شورجه خاطرنشان کرد: طی این ملاقات صحبت‌هایی در قبال پروژه موسی (ع) صورت گرفت مبنی بر اینکه هیچ تاخیر و وقفه‌ای در ساخت این سریال صورت نگیرد و ساخت آن صرفاً با حضور جمال شورجه انجام شود.

منبع:میزان


کد مطلب: 685008

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685008/آخرین-وضعیت-جسمانی-جمال-شورجه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com