کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکم نویسنده متجاوز به دختران صادر شد

16 ارديبهشت 1398 ساعت 9:18

مرد نویسنده به اتهام تجاوز به دختران جوان برای دومین بار از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.


به گزارش جهان نیوز، مرد نویسنده به اتهام تجاوز به دختران جوان برای دومین بار از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.حکم اعدام این نویسنده 57 ساله پیش‌تر به‌خاطر نقص در تحقیقات از سوی دیوانعالی کشور برای رفع نواقص و محاکمه مجدد متهم به دادگاه بازگردانده شد که قاضی مقیسه پس از تحقیقات تکمیلی حکم قبلی را دوباره برای وی صادر کرد.

در صورتی که متهم به حکم صادره اعتراض و دیوانعالی کشور حکم را تأیید کند، رأی صادره قطعی شده و اجرا می‌شود، اما اگر دیوان دوباره به تحقیقات ایراد بگیرد، پرونده برای رسیدگی به شعبه هم عرض ارسال می‌شود.

این نویسنده‌ در سال گذشته به اتهام اغفال و سوء‌استفاده جنسی از دختران جوان دستگیر و در دادگاه انقلاب به اتهام زنای به عنف به اعدام محکوم شد.

او با طرح این ادعا که نویسنده است و برای کتاب جدیدش به کار تحقیقی، نظرسنجی و مصاحبه نیاز دارد، به اغفال دختران جوان اقدام می‌کرد.پرونده این متهم در دو بخش رسیدگی شد که یک بخش آن در دادگاه ارشاد و بخش دیگر در دادگاه انقلاب بررسی شد. متهم در دادگاه ارشاد محاکمه و بابت تشویق به فساد و فحشا به ۱۲ سال و ۶ ماه و بابت تهدید به دو سال و ۶ ماه و در مجموع به ۱۵ سال حبس محکوم شده بود.

همچنین این متهم یک سابقه کیفری دیگر مانند همین پرونده نیز در شاهین شهر اصفهان داشته که به سه سال حبس محکوم شده بود اما پس از گذراندن یک‌سال و نیم حبس، با رضایت شاکی‌ها و آزادی مشروط از زندان آزاد شده بود.

منبع: روزنامه ایران


کد مطلب: 685001

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/685001/حکم-نویسنده-متجاوز-دختران-صادر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com