پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

توئیت جدید ترامپ درباره حمایت از اسرائیل

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 684988
رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، همچنان که انتظار می‌رفت، از طرف متخاصم اسرائیلی دفاع کرد.
توئیت جدید ترامپ درباره حمایت از اسرائیل
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، در حالی که رژیم صهیونیستی حملات خود را علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه تشدید بخشیده، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: یک بار دیگر اسرائیل با هجوم مرگبار حملات راکتی از سوی گروه‌های تروریستی حماس و جهاد اسلامی مواجه است.

ترامپ ادامه داد: ما از اسرائیل در دفاع از شهروندانش ۱۰۰ درصد حمایت می‌کنیم.

رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیت دیگری نوشت: خطاب به مردم غزه، این اقدامات تروریستی علیه اسرائیل برای شما چیزی به بار نمی‌آورد، به جز بدبختی. به خشونت پایان دهید و در راستای صلح کار کنید. صلح می‌تواند به وقوع بپیوندد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صهیونیست ها جنایتکارشماره یک هر سال از آغاز ماه مبارک رمضان مردم نوارغزه را با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی قتل عام می کنند.

صهیونیست ها جنایتکارشماره یک هر سال از آغاز ماه مبارک رمضان مردم فلسطین را با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی قتل عام می کنند.