پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۸

واکنش زنگنه به دستگیری سخنگوی شرکت پالایش

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب: 684945
تسنیم نوشت: وزیر نفت درباره خبر دستگیری زیبا اسماعیلی در ارتباط با اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین به دو خبرگزاری، گفت: علاوه بر وی، چندین نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند.
واکنش زنگنه به دستگیری سخنگوی شرکت پالایش
به گزارش جهان نيوز، بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه مراسم ختم والده کاظم جلالی، در پاسخ به این سوال که آیا اقدام اخیر سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در مصاحبه با خبرگزاری‌ها و اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین اقدامی خودسرانه بوده است که منجر به بازداشت وی شده؟ گفت: من نمی‌دانم که اصلا  علت بازداشت ایشان چه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت را از مسئولان قضایی جویا نشده‌اید، ادامه داد: وقتی مقام قضایی برای بازداشت شخصی اقدام می‌کند، ما قانونا نمی‌توانیم از او درباره این بازداشت توضیح بخواهیم. البته تنها ایشان نیست در این ارتباط بازداشت شده و چندین نفر دیگر در این رابطه بازداشت شده‌اند. 

زنگنه در واکنش به این سوال که برخی‌‌ رسانه‌ها معتقدند که علت بازداشت خانم اسماعیلی، مصاحبه با خبرگزاری‌های تسنیم و فارس و درخواست از این دو خبرگزاری برای انتشار خبر رسمی سهمیه‌بندی بنزین بوده، تصریح کرد: سهمیه‌بندی بنزین اصلا رسمیت‌ نداشته و به طور کلی در وزارت نفت تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. 

وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر اثبات شود که خانم اسماعیلی خبر سهمیه‌بندی بنزین را به خبرگزاری‌ها داده، آیا از سوی شما با وی برخورد صورت می‌گیرد؟ گفت: بله، اگر اثبات شود، برخورد می‌کنیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
خدارا شکر که جناب ژنرال زنگنه فرمودند اصلا علت بازداشت خانم اسماعیلی را نمیداند اگر میگفت که اصلا ایشان را نمیشناسم انوقت باید چکار میکردیم !؟چون این نمیدانم ها و نمیشناسم ها مسبوق به سابقه هست دراین دولت /
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر و سپاس از قوه محترم قضائیه جلب برادر حسن روحانی ( حسین فریدون ) و سخنگوی شرکت پالایش و پخش تقاضا داریم همه مسئولین خائن به کشور و ملت محاکمه و برخورد شدید نمایند .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در ضمن نفر بازداشت شده قبلا خبرنگار فارس بوده و کارمند صدا وسیما می باشد
Iran, Islamic Republic of
من در تعجب هستم پس وزير از چه مطلع است نفتي سركوچه يك دهات هم با اين عصر ارتباطات خبر دارد دستگير شد كتمان تا به كي
Iran, Islamic Republic of
انكار بعد كتمان بعد تهديد بعد مقصر تراشي شيوه اصلاح طلبان در مقابله بامسايل
Iran, Islamic Republic of
داداش اگه میخوای مردم رو بریزی تو خیابون نیاز به این همه سناریونویسی نیست.
رسول
Iran, Islamic Republic of
به اقای زنگنه بگین اگه خبر نداری برو از اقای حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب بپرس...