سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۸
۸۰
ناگفته‌های حسینیان از منتظری و منافقین

امام فرمود منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگرد فاسد تربیت می‌کند/ باید از رئیسی به خاطر برخوردش با منافقین تقدیر کرد

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 684944
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: امام (ره) بعد از عزل آقای منتظری می‌گوید «منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می‌کند فاسد تربیت می کند.»
امام فرمود منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگرد فاسد تربیت می‌کند/ باید از رئیسی به خاطر برخوردش با منافقین تقدیر کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در برنامه اینترنتی «رو در رو» با اشاره به تحصیل خود و بسیاری از مسئولان قضایی- امنیتی در مدرسه حقانی، گفت: علت این مساله این بود که با همت شهید بهشتی، در این مدرسه طلاب دروسی فراتر از دروس حوزه را یاد می‌گرفتند و بعدها نیز طلاب این مدرسه نقش زیادی در دستگاه‌های امنیتی و قضائی ایفا کردند.

وی با ورود به ماجرای منتظری و باند مهدی هاشمی در دهه ۶۰، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) از ابتدا بر رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی تاکید داشت اما منتظری مانع این کار می‌شد و حتی خاطرم هست یک بار موسوی خوئینی‌ها به من گفت منتظری می‌گوید مهدی هاشمی را صبح احضار و بازجویی کنید ولی شب آزادش کنید تا به منزلش برود! یعنی تحت فشارش نگذارید.

قائم مقام دادستان تهران در وزارت اطلاعات در دهه ۶۰ گفت: آقای منتظری می‌گفت حالا مهدی هاشمی یک نفر را هم کشته که کشته! مگر کسی که کشته انقلابی بوده!؟ او روی جنایت‌ها و قتل‌های مهدی هاشمی حساسیت نداشت.

حسینیان ادامه داد: قبل از اینکه منتظری قائم مقام رهبری شود، در جلسات خصوصی حرف‌هایی از او شنیده بودم که شخصیت وی برایم کوچک شده بود و تعجب می‌کردم چگونه قرار است وی در آینده رهبری جامعه را برعهده بگیرد؟

وی با ذکر خاطره‌ای از اطرافیان افراطی منتظری نیز گفت: اطرافیان او مرا تهدید به مرگ می‌کردند که چرا در دعاهای پس از سخنرانی اسمی از او نمی بری؟

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در جمع آقایان خامنه ای، هاشمی رفسنجانی، و مشکینی بعد از عزل آقای منتظری می‌گوید «منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می‌کند فاسد تربیت می‌کند».

حسینیان با اشاره به جنایت‌های منافقین در دهه ۶۰ و برخورد قاطع نظام جمهوری اسلامی با آنها نیز گفت: برخی از منافقینی که می‌گفتند ما توبه کرده ایم، بعد از آزادی از زندان دوباره اسلحه به دست گرفته و مردم و مسئولان را ترور کردند.

وی تاکید کرد: آقای رئیسی کسی است که در دهه ۶۰ با برخورد با منافقین امنیت کشور را تأمین کرد، به جای اینکه از او تقدیر شود برخی در انتخابات آن حرف‌ها را علیه اوی مطرح کردند و آقای روحانی برای تخریب رقیب، از همین حربه استفاده کرد و به جای تقدیر از آقای رئیسی به خاطر برخورد با منافقین، آن تهمت‌ها را علیه او زد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: انسان دلش نمی‌آید ۱۷ هزار گوسفند را بکشد اما منافقین ۱۷ هزار ایرانی را که بخشی از آنها زن و بچه بودند را در کوچه و خیابان کشتند، آن وقت روحانی می‌گفت چرا رئیسی با اینها برخورد کرده! دشمن می‌خواهد ما از سوابق خود اظهار پشیمانی کنیم ولی ما به این سوابق افتخار می‌کنیم و اگر نیاز باشد بازهم در برابر دشمن قاطع از تر از قبل عمل می‌کنیم.

حسینیان گفت: کسانی که امروز از برخورد با داعش دفاع می‌کنند با کدام منطق مخالف برخورد با منافقین هستند؟ مگر منافقین چه کاری کردند که داعش انجام نداده؟

وی تصریح کرد: جنس امثال موسوی خوئینی‌ها را با امثال بهزاد نبوی متفاوت می دانم، امثال خوئینی‌ها اصالت چپ بودنشان را حفظ کرده اند و مصاحبه اخیرش علیه هاشمی نیز این را نشان داد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: یک بار به کروبی گفتم، میدانی مشارکتی‌ها میگویند آخوندها چیزی نمی‌فهمند و امثال تو را نردبان قدرت خودشان کرده اند؟ کروبی حرفم را تأیید کرد و گفت: «یک بار جلوی خودم هم گفتند و من هم بلافاصله عمامه ام را زمین زدم و گفتم حالا من هم مثل شما مکلا شدم، بیایید بحث کنیم ببینیم کدام مان بیشتر می‌فهمیم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حسینیان میگوید: امام خمینی (ره) در جمع آقایان خامنه ای، هاشمی رفسنجانی، و مشکینی بعد از عزل آقای منتظری می‌گوید «منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می‌کند فاسد تربیت می‌کند».
اگر این حرف حسینیان و انتساب ان به امام درست است پس چگونه است که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت درگذشت ایت الله منتظری انگونه پیام می دهد و از ایشان تجلیل می کنند و ایشان را فقیه عالیقدر می نامند.
اقای حسینیان اگر حرفتان درست است که امام گفته ایت الله منتظری شاگردان فاسد تربیت می کند پس چگونه است که امام در پیام عزل ایت الله منتظری از ایشان تجلیل میکند و می گوید که حوزه های علمیه باید از ایشان استفاده کند.
اخه حب و بغض تا کجا و کینه تا کجا؟
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
از قضایای مثلِ قضیۀ مهدی هاشمی که بسیار است و من حالِ بازگو کردن تمامی آنها را ندارم. شما از این پس وکیل من نمی‌‏باشید و به طلابی که پول برای شما می‏‌آورند بگویید به قم منزل آقای پسندیده و یا در تهران به جماران مراجعه کنند. بحمداللّه‏ از این پس شما مسئلۀ مالی هم ندارید. اگر شما نظر من را شرعاً

مقدم بر نظر خود می‌‏دانید ـ که مسلماً منافقین صلاح نمی‏‌دانند و شما مشغول به نوشتن چیزهایی می‏‌شوید که آخرتتان را خرابتر می‏‌کند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزیز حرف اقای حسینیان درست است. امام از ایت اله منتظری ناراحت بودند شدیدا که خیلی مسایل اعلان عمومی نشد.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه این مصاحبه ها و انتشارشون منحرف کردن افکارمردم ازمشکلات فعلی و خصوصا معیشتی است چون اتفاقی نیفتاده که مناسبتش این مصاحبه ها باشه
ضمنا اگر روزی برسه که مسئولین پاسخگوی عملکردشون شوند همین جناب حسینیان هم نمیتونه فرافکنی کنه و باید پاسخگوباشه
Iran, Islamic Republic of
ایت الله منتظری به اندازه تعداد تارهای موی امثال حسینیان دوست با وفای سعید امامی در مبارزه با طاغوت و زیر شکنجه ها بوده است. امثال حسینیان ان زمان که مبارزه بود کجا تشریف داشتند. یک خطی از اول انقلاب شکل گرفت تا تمام مبارزان انتقثلاب را یا ترور کند یا خانه نشیین کند یا از میدان بدر کند. انچه ما می بینیم دراین 40 سال این خط جلو رفته و با بسیاری از مبارزان اینگونه برخورد کرده است . درحالیکه امثال انها مبارزه را تحریمک میی کردند.
Iran, Islamic Republic of
منتظری توسط هیچ کس طرد نشد مگرتوسط حضرت امام یکباره بگوئید کارامام هم اشتباه بودحالا جناب حسینیان که بحق روشنگری کرده اند شده تروریست
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
زبیر هم در راه اسلام خیلی شمشیر زد
تا جائی که پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله به او لقب
" سیف الاسلام " یعنی شمشیر اسلام را داد
ولی عاقبت بخیر نشد
Iran, Islamic Republic of
حالا به عزل اعتقاد دارید یا استفاده حوزه ازایشان ؟
اگرقراربراستفاده بود حضرت امام ازایشان استفاده میکرد
نه اینکه عزلش کند
Iran, Islamic Republic of
کسانی پا به عرصه سیاست گذاشتند واعمالی انجام دادند که روی آقا ی منتظری روسفید کردند
Iran, Islamic Republic of
چون شما از امام نقل قول میکنید پس حتما نقل قولتان درست میباشد؟ ولی امام کسی نبود که با علم به اینکه منتظری فاسد باشد زیر بار نایب ولایت فقیه منتظری بروند و با صلابت خاص خویش همان ابتدا در مقابل ایشان می ایستادند. پس با اینگونه اظهارات موجب وهن امام راحل نشوید.
Iran, Islamic Republic of
شما خبر داشته باشید که امام از قائم مقامی ایشان موافق نبوده اند. این حرف رو ما همان موقع شنیده بودیم که امام این موضوع را بیان کرده بودند و نامه امام هم گویای همین مطلب بود.
Iran, Islamic Republic of
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم.
محمد کاظم
Iran, Islamic Republic of
واللّه‏ قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده ‏لوح می‏دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیلکرده که مفید برای حوزه‏‌های علمیه بودید و اگر اینگونه کارهاتان را ادامه دهید مسلماً تکلیف دیگری دارم و می‏‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌‏کنم.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که رفقای سعید امامی شده اند راوی تاریخ.
آقای منتظری زحمات زیادی برای انقلاب کشید،درسته در برهه ای تحت تاثیر اطرافیانش بود اما اینقدر شخصیت بزرگی بود که در هنگام وفاتش رهبر انقلاب ایشان را آیت الله العظمی خطاب کردند و ازش تجلیل کردند.
جهان نیوز سانسور نکن و به خودت بیا.
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از نامه امام رحمه الله در عزل منتظری :نامه‌‏ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیلۀ شما از رسانه‌‏های گروهی به مردم می‏‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان ـ روحی له الفداء ـ و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.

واللّه‏ قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده ‏لوح می‏دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیلکرده که مفید برای حوزه‏‌های علمیه بودید و اگر اینگونه کارهاتان را ادامه دهید مسلماً تکلیف دیگری دارم و می‏‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌‏کنم. واللّه‏ قسم، من با نخست‏ وزیری بازرگان مخالف بودم ولی او را هم آدم خوبی می‏‌دانستم. واللّه‏ قسم، من رأی به ریاست جمهوری بنی‌‏صدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.
هاشمی
United Arab Emirates
هوای نفس با انسان چه می کند ؟
منتظری کسی بود که امام یک روز در مورد او و شهید مطهری گفت : " مطهری و منتظری حاصل عمر من بودند "
ولی هوای نفس کار را به جائی رساند که امام در نامه ۶ فروردین ۶۸ به ایشان می گوید : من تاکنون شما را ساده لوح می دانستم ولی اکنون دیگر شما را عادل نمی دانم
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
امام هیچگاه آیت الله منتظری را حاصل عمر خویش ندانستند! این کذب محض است در هیچیک از بیانات و نامه های امام در صحیفه امام چنین چیزی منعکس نشده است !
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
همه نامه های امام را خوانده اید ؟؟؟
زود قضاوت نکنید
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر کسانی که شب انتخابات بخاطر چندتا رای بیشتر همه استوانه‌های نظام و عملکرد اونها رو تخطئه کردند... لعنت خدا بر روی سیاهشون
Iran, Islamic Republic of
برو بابا خدا روزیتون را یک جای دیگه بده، تا این بنده خدا زنده بود همه لالمونی گرفته بودید، حلا که دستش از دنیا کوتاه هست همه میگین امام این گفت امام آن گفت و ........
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا وقتی زنده بود ما بساطش را جمع نمودیم ایشام محصور بود
خدا ترس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینیان شما اول بلاید جوابگوی کارهای خودتان در مجلس وحمایت از دولت نهم ودهم باشید وبه فکر آخرتتان باشی ومیدانید جزای تهمت زنندگان در آخرت چیست خدا عاقبتت را به خیر کند در موقع سکرات مرگ گرزهای آتشین ملائک منتظر ورودت به برزخ هستند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حمایت از دولت نهم و دهم که باعث سربلندی آدم در دنیا و آخرت است، جناب خداترس؛ تنها دولتی که قطار دولت را به ریل انقلاب بازگرداند و شعارهای انقلاب را سر دست گرفت. از حیث خدمت به خلق خدا هم که عملکردش درخشان است.
Iran, Islamic Republic of
منظورتان کدام ریله. ریل زندانهای بقایی و مشایی و رحیمی و کاظمی و خاوری و دزدیهای میلیاردی و ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of

اونها رو درست کردن که امثال جنابعالی حرفکی - در حد کامنت های صدمن یه غاز - برا گفتن داشته باشید. ....
Iran, Islamic Republic of
آقا محمد بهرامی عزیز
دستت درد نکنه برادر که با نقل امانتدارانه مکتوبات حضرت امام(ره)، حق مطلب رو ادا کردی .
Iran, Islamic Republic of
حمایت از دولت نهم و دهم چه گناه بزرگی حتی از شکستن دل امام و خیانت به انقلاب سنگین تره ملائکه گرزها رو بالا میبرن که چرا گفتی احمدی نژاد از موسوی حمایت نکردی !
امید
Iran, Islamic Republic of
روز قیامت معلوم خواهد شد . چه کسی فاسد است فعلا حالا هرکه زور و پول ...............دارد خوب است....
reza
Iran, Islamic Republic of
پس چگونه است که امام (ره)در پی شهادت محمد منتظری درحادثه بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی در پیامی خطاب به حسینعلی منتظری گفت: «... گرچه تمام شهیدان انقلاب و شهیدان عزیز و معظم یکشنبه شب، از برادران ما و شما بودند و ملت قدرشناس برای آنان به سوگ نشستند و دشمنان اسلام در شهادت آنان شاد و اسلام عزیز سرافراز است لکن از فرزند عزیز شما شناختی دارم که باید به شما با تربیت چنین فرزندی تبریک بگویم. او از وقتی که خود را شناخت… ارزش‌های اسلامی را شناخت و با تعهد و انگیزه حساب شده وارد میدان مبارزه علیه ستمگران گردید…».[
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این نامه امام مربوط به سال ۶۰ و تمجید از محمد منتظری است
چه ربطی به عملکرد سالهای بعد منتظری دارد
شما که به آن نامه استناد می کنی نامه های سال ۶۸ امام را هم بخوان
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از نامه امام رحمه الله در عزل منتظری :به قدری مطالبی که می‏‌گفتید دیکته شدۀ منافقین بود که من فایده‌‏ای برای جواب به آنها نمی‏‌دیدم. مثلاً در همین دفاعیۀ شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‏‌بینید که چه خدمت ارزنده‏ای به استکبار کرده‌‏اید. در مسئلۀ مهدی هاشمیِ قاتل، شما او را از همۀ متدینین متدینتر می‌‏دانستید و با اینکه برایتان ثابت شده بود که او قاتل است مرتب پیغام می‏‌دادید که او را نکشید.
Iran, Islamic Republic of
من کار به تاریخ و آنچه اتفاق می‏‌افتد ندارم؛ من تنها باید به وظیفۀ شرعی خود عمل کنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌‏ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تأثیر دروغ‌های دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌‏کنند نگردند. از خدا می‏‌خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد. ما همه راضی هستیم به رضایت او؛ از خود که چیزی نداریم، هر چه هست اوست. والسلام.
Iran, Islamic Republic of
با این نقلی که از امام فرمودید معلوم شد که منتظری خائن بزرگ به این نظام بود !!! (تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام)
Iran, Islamic Republic of
ایول دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینیان ماست کیلویی چند گوشت کیلویی چند ؟ این بنده خدا مجتهد مسلم وپدر شهید الان چند ساله به رحمت خدا رفت او می داند وخدایش چرا دست از سریک مرده برنمی دارید هرسال پوست را داخل آب می اندازید مردم نون ندارند بخورند
Iran, Islamic Republic of
اونم بخاطر رایت ا ست درست انتخاب کن برای انتخاب گوشت به BBC نباشه
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شماها احمدی نزاد بود که کابینه اش درزندان تشکیل شده و منتظر خودش هستند. معاون اولش ریس دفترش معاون اجراییش وزیرش و ... همه منتظر او هستند تا دولتشان را درزندان تشکیل دهند.عجب انتخاب باحالیی داشتید شماها.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اولا" حضرت امام تعریف و تمجید از بار علمی و فقهی ایشان کرد ،دوما" ببینیم حضرت امام چه موقع این سخنان را گفتند سوما"کاری که منتظری به حمایت از منافقین انجام داد و ضربه ای که به اسلام و این حکومت زد کمتر از ضربه شمشیر ابن ملجم مرادی به حضرت علی ع نبود .
Iran, Islamic Republic of
منتظری در تاریخ انقلاب می در خشد این شمایی که فرصت طلب هستی حالا برای انتخابات پیدات شده
Iran, Islamic Republic of
البته درخشان بود درخصوص خیانت به اسلام و مسلمین
Iran, Islamic Republic of
...1
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
در تشییع پیکر ایشان صدها هزار انسان مسلمان شرکت داشتند و طبق روایات ایشان آمرزیده هستند شما به فکر خودت باش
سیدهادی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام . من دو سوال از برادر بزرگوار آقای حسینیان داشتم ، آیا می شود فردی فاسد باشد طلبه های فاسد تربیت کند!!! ولی در تشیع جنازه همین فرد کثرت جمعیت به حدی باشد که مجبور شوند بعضی از مسیر ها را مسدود کنند .مگر اینکه این تحلیل و تصور را داشته باشیم همه کسانی که در این تشیع جنازه آمدند فاسد بودند!!! آقای حسینیان عزیز آیا منکر این هستید که در آخرین نامه منتشره از حضرت امام خطاب به آیت الله منتظری به ایشان گفتند من صلاح شما و انقلاب را در این می‌‏بینم که شما فقیهی باشید که نظام و مردم از نظرات شما استفاده کنند.ایا می شود حضرت امام به فرد فاسدی چنین بگویند و دقیقادر آخرین نامه که از صدا و سیما پخش شد ؟!!! و جامعه را به گمراهی و فساد سوق دهند .لطفا چهره و شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی را خصوصا برای نسل های جوان و آینده تخریب نکنید .آقای حسینیان وقتی کسی فردی را پاره تن خطاب می کند و آن فرد فاسد است این چه پیامی دارد برای افکار عمومی ؟!!!شما را بخدا بس کنید و اگر سخن نگوید مطمئن باشید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.یا علی خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید. امین
Iran, Islamic Republic of
اولا امام هیچگاه منتظری را پاره تن خود خطاب نکردند این کذب محض است شما سند بیاورید از صحیفه امام!! ثانیا نامه اولی که در تاریخ 6 فروردین 68 از امام در صحیفه ثبت شده است تعابیر بسیار تندی نسبت به منتظری داشت که به اصرار و التماس مسئولان نظام پخش نشد و از امام تقاضا کردند نامه دیگری با ملایمت نوشته شود ای کاش مسئولان وقت، چنین درخواستی نمی کردند که باعث گمراهی شما شود!!
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شما خیلی کوچک و بچه سالی از لحاظ سنی البته، برو یکم تاریخ انقلاب اسلامی را بدون تعصب مطالعه کن
Iran, Islamic Republic of
لطفا دیگران را با خود مقایسه نکنید !!! به صحیفه امام مراجعه کنید و حرف های بی سند افاضه نفرمایید!
Iran, Islamic Republic of
مطهری پاره تن من است امام خمینی .....نه منتظری
Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک کثرت است ،نتیجه رای ۲۴میلیونی چی شد؟
مگر نه اینکه وضع سیاسی اقتصادی وورزشی و...آشفته است مگرنه اینکه عده زیادی ازهمین ۲۴میلیون نفر از رای خودپشیمان شده اند
Iran, Islamic Republic of
اگر امام خمینی (ره)به فرض این حرف را هم نزده باشند عملکرد خشن وبی منطق و لجوجانه بخشی از شاگردان مرحوم اقای منتظری و رویارویی و صف ارایی انان با اموزه های اصیل امام خمینی و ارزشهای بنیادین انقلاب همین معنا را بوضوح تداعی میکند . مواضع این دسته از شاگردان مرحوم ایت ا... منتظری مثل اقایان محسن کدیور / سید مهدی هاشمی/ یوسف صانعی /محمد سروش محلاتی/ بیات زنجانی/ عبد ا... نوری/ احمد قابل / موسوی خوئینی و... و شرکت و سردمداری در فتنه های سیاسی و پیوند با اندیشه های لیبرالی و اسلام امریکایی و نزدیکی به جریانات سخیفی مثل نهضت ازادی و موسسه باران و... غیر از فساد و افساد چه معنایی دارد ؟؟ مسئله این دسته از افراد به هیچ وجه مسئله فکر و اندیشه و داشتن ارای جدید و نو اندیشی و... نیست بلکه مسئله سیاسی و رویارویی با اندیشه های امام خمینی (ره) است . چرا که در حوزه علمیه اراء و اندیشه ها و نظریات بسیار متنوعی وجود داشته ودارد که حتی ممکن است بعضی از انها اصلا قائل به حکومت اسلامی و ولایت فقیه در عصر غیبت نباشند ولی رو در روی نظام اسلامی قرارندارند و اندیشه های خود را ازادانه و به زعم خود با استدلال بیان میکنند .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بدیهی است که امام (ره) استفاده حوزه های علمیه از دانش و اطلاعات فقهی مرحوم اقای منتظری را بشرطی میدانست که ایشان از حمایت واعتماد و تکیه به افراد فاسد و قاتلی مثل مهدی هاشمی و منافقین دست بردارد و با رادیو بی بی سی مصاحبه نکند و با افراد فاسد قطع ارتباط نماید و افرادد فرقه ضاله بهایی به بیت ایشان امد و شد نکنند !در همین راستا بارها وبارها در خلوت و جلوت و با فرستادن علمای بزرگ که مورد احترام و اعتماد مرحوم اقای منتظری هم بودند برادرانه و خیر خواهانه و مشفقانه ایشان را نصیحت کرد .حالا ما کاری به فرمایش امام نداریم خود به خدا عالمی با این مشخصات و پا فشاری به مواضع اشتباه و گناه الود فاسد نیست ؟ و کسانی که تحت تاثیر و تربیت چنین عالمی قرار میگیرند دچار انحراف و اعوجاج نمیشوند ؟
حجت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خبرها حاکی است مردم با رای به تدبیر به اموات هم ظلم کردند
الان در قبرستانها فقط آب روی قبر می ریزن و خرما نمی گذارن
Iran, Islamic Republic of
سلام و صلوات خداوند متعال بر روح فقیه ازاده و مظلوم ایت الله العظمی منتظری باد و هزاران شرم و لعنت بر دشمنان احمق و بی سواد ان اسطوره ازادگی و حریت
Iran, Islamic Republic of
ایشان که مخالف ولایت مطلقه فقیه بودحالا شد آزاده ومظلوم
Iran, Islamic Republic of
رئیس اسناد خودمطلع هستند کسی که دستش ازابن دنیا کوتاه شده نباید پشت سرش حرف زد چون قادر به دفاع از خود نیست لطفا از عذاب خداوند بترسید وبخاطر پست دنیوی آخرت خود را خراب نکنید
Iran, Islamic Republic of
در این صورت، علیه ابوسفیان و معاویه یزید هم نباید حرف زد، چون مسلمان مردند...!!!
وکیل الدوله
وکیل الدوله محمود
اگه وقت کردی برو آراء میلیونیت رو هم بشمار ببین حرفات پیش مردم چقدر ارزش داره
Iran, Islamic Republic of
ایااقای حسینیان می داند شاگردان اقای منتظری چه کسانی بودند
Iran, Islamic Republic of
...
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام،
قسمتی از نامه امام خمینی
. من صلاح شما و انقلاب را در این می‌‏بینم که شما فقیهی باشید که نظام و مردم از نظرات شما استفاده کنند.
۰۰۰۰ جنابعالی ان شاءاللّه‏ با درس و بحث خود حوزه و نظام را گرمی می‏بخشید. والسلام علیکم.
آقای حسینیان...!!!!
سید سجاد
Czech Republic
با سلام
چرا نظر من را کامل نگذاشتید و تغییرش دادید؟
Iran, Islamic Republic of
خوب اقای منتظری به نصیحت و خیر خواهی امام راحل گوش نداد و با ادامه پیوندبا جریانات نهضت ازادی و منافقین و حتی عناصر بهایی و حقوق بشری غرب و نامه پراکنی و تخریب نظام تیشه به ریشه خود زد .
Iran, Islamic Republic of
پشت سر کسی که حبس شده و فوت کرده صحبت نکن
Iran, Islamic Republic of
رئیس مرکز اسناد انقلاب است یعنی اسناد پیش ایشان است کمی هم ادب داشته باش آقای طرفدار فقیه آیت اله
....!!!1
...
رقیب هراسی
Iran, Islamic Republic of
این دوستان اسلاه تلب به خاطر رای جمع کردن به هر دسیسه ای متوسل می شوند!!!!....
Iran, Islamic Republic of
...
بهنام مجیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام در صفحه 266 کتاب وعده دیدار از انتشارات موسسه نشر آثار امام خمینی(چاپ پنجم تابستان 76)دستخط نامه ای از ایشان موجود است که در آن نوشته اند:"باید ملت عزیز بدانند که که میزان در صحت آن چه به من نسبت داده شده و می شود نوشته های خود من و گفته های من که ضبط شده است و گفته های من در زمان حیاتم در روزنامه های کثیر الانتشار می باشد یا به شهادت دو نفر عادل از اهل علم خالی از گرایش به گروه ها و احزاب سیاسی ثابت شود و قید آخر برای آن است که بعضی اشخاص سیاسی برای مقاصد خویش توجیه دروغ را می نمایند گر چه به حسب ظاهر موصوف به دیانت باشند"(عجیب است که در چاپ های جدید کتاب مانند چاپ هشتم در بهار 85 اثری از این نامه نیست) البته این نامه در صحیفه امام خمینی جلد ۱۷ صفحه 343 آمده است
بهنام مجیدی
United States
این جمله را حدود 25 سال پیش خود آقای حسینیان به نقل از آقایان مشکینی،خامنه ای، هاشمی رفسنجانی و احمد خمینی که در آن جلسه حاضر بوده اند نقل کرده(آقایان ری شهری و سید حمید روحانی هم از دیگر ناقلان این مطلب هستند که تاکنون توسط جضار آن جلسه از جمله آقایان میرحسین موسوی و موسوی اردبیلی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام تکذیب نشده) آقای امینی هم(که علاوه بر خوشنامی و حسن شهرت همشهری آقای منتظری است) در مصاحبه با مجله پاسدار اسلام به این مطلب اشاره کرده اند:آقاي هاشمي مجدداً از امام خواست لحن نامه را طوري تنظيم كنند كه به وجهه حوزوي ايشان لطمه‌اي وارد نشود. امام در پاسخ سخنان تندي فرمودند كه بيان آنها را ضروري نمي‌دانم و به جهت رعايت برخي مصالح از ذكر آنها خودداري مي‌كنم. جلسه سنگيني بود و در حالي كه همگي مأيوس و نگران بوديم از خدمت امام مرخص شديم http://www.rajanews.com/news/280979/%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%88%D9%85-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B9%D8%B2%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%88%D9%85-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما عده ای ساندیس خور بیش نیستید.
....!!!!