کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمدید قرارداد چند بازیکن پرسپولیس

15 ارديبهشت 1398 ساعت 21:36

مهر نوشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام تامین مبلغ طلب برانکو ایوانکوویچ و تاکید بر دوری این تیم از حاشیه ها گفت: ارتش متحدی داریم که نمی‌گذاریم حاشیه‌ای به آن وارد شود.


به گزارش جهان نیوز، ایرج عرب، در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی با پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: سعی کردیم بهترین شرایط را در سخت‌ترین زمان ممکن برای تیم به وجود بیاوریم. خوشبختانه پرواز اختصاصی برای تیم در نظر گرفتیم و مکان پرواز را به جای فرودگاه امام خمینی (ره) به مهرآباد منتقل کردیم تا بازیکنان کمتر خسته شوند.

ارتش متحدی داریم که نمی‌گذارم حاشیه سازی شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اظهار امیدواری به برد این تیم در دو بازی آینده خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله حذفی این مسابقات تصریح کرد: در زمین مسابقه می‌جنگیم. دنبال هیچ حاشیه‌ای هم نبوده و نیستیم. در همین دور از بازی‌ها حقمان را با ناداوری در دو بازی خوردند. از راه قانونی اعتراض کردیم اما هیچ حاشیه‌ای ایجاد نکردیم. دنبال برد در زمین مسابقه هستیم. می‌جنگیم تا بتوانیم حالا که شرایط خیلی خوبی داریم به مرحله بعدی برویم. ارتش متحدی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که نمی‌گذارم کسی برایش حاشیه سازی کند.

به بازیکنان پرداختی داریم
وی در ادامه افزود: به ازبکستان نرفتم تا برخی مشکلات مالی را حل کنم. دنبال نشان دادن خودم در هر جایی نیستم. فکر می‌کنم بهتر است کسی که مسئول می‌شود لحظه‌ای از تلاش خود دریغ نکند. می‌خواهیم به تعهدات مالی خود در قبال تک تک اعضای تیم وفادار باشیم. در همین چند روز آینده، این اتفاق هم عملی خواهد شد.

ریال برانکو آماده است و فقط تبدیل به ارز مانده
عرب درباره تهیه ارز مورد نیاز برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. ظرف چند روز آینده پولی را که به ریال دریافت کردیم تبدیل به ارز خواهیم کرد تا بخش قابل توجهی از بدهی سرمربی محترم تیم را پرداخت کنیم.

مذاکره با بازیکنان سایر تیم‌ها؟ اصلاً!
«مذاکره با بازیکنان برای فصل آینده» موضوع بعدی ایرج عرب بود که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اینگونه واکنش نشان داد: برخی بازیکنان تیم همچنان با ما قرارداد دارند و نگرانی بابت این موضوع نداریم. با سایر بازیکنان مثل بشار رسن هم توانستیم به توافقات لازم برای تمدید قرارداد برسیم و نگرانی نداریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های مطرح شده در خصوص مذاکره این باشگاه با بازیکنان سایر تیم‌ها تاکید کرد: در هفته‌های پایانی لیگ برتر هستیم و هنوز بازی‌ها تمام نشده است. به هیچ وجه این مساله را تأیید نمی‌کنم. تمرکز باشگاه و شخص آقای برانکو روی بازی‌های پیش رو است. تعامل بسیار خوبی درون باشگاه درباره این موضوع وجود دارد و نگرانی نداریم.

جشن در ورزشگاه آزادی را بررسی می‌کنیم
وی درباره اینکه اگر قهرمانی پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز قطعی شود از سوی باشگاه پرسپولیس جشن قهرمانی گرفته خواهد شد افزود: این موضوع را قصد دارم با سازمان لیگ بررسی کنم. مدعی شماره یک قهرمانی هستیم و حقمان هم گرفتن دوباره این جام است. دوست داریم جشن را در ورزشگاه آزادی و با حضور حداکثری هوادارانمان بگیریم. بستگی به شرایط جدول و آمادگی مسئولان سازمان لیگ هم دارد. باید این موضوع را باز هم با آنها در میان بگذاریم.


کد مطلب: 684942

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/684942/تمدید-قرارداد-چند-بازیکن-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com