جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آخرین وضعیت کارگردان حضرت موسی(ع)

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 684939
تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» درباره آخرین وضعیت سلامتی «جمال شورجه» گفت: پزشکان از روند بهبودی ایشان کاملاً رضایت دارند و به زودی به بخش عمومی منتقل می‌شود.
آخرین وضعیت کارگردان حضرت موسی(ع)
به گزارش جهان نيوز، احمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) پیرامون آخرین وضعیت سلامت «جمال شورجه» کارگردان این سریال گفت: حال عمومی ایشان رو به بهبود است و پزشکان از این روند رضایت کامل دارند.

وی افزود: بله، تنفس و تکلم آقای شورجه همگی طبیعی است و مشکل خاصی ندارد و در آینده نزدیک از بیمارستان ترخیص می‌شوند تا باقی مراحل نقاهت را در منزل سپری کنند.

به گفته تهیه‌کننده سریال حضرت موسی (ع)، کارگردان این پروژه تیم را هدایت می‌کند و سریال از ابتدای زمستان مقابل دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: آقای شورجه به زودی به بخش عمومی منتقل می‌شوند و تنها نکته پزشکان، تقاضاهای بیش از حد برای ملاقات با ایشان است که برای بیمار خستگی به همراه دارد و می‌تواند برایش مضر باشد.

میرعلایی گفت: روز گذشته آقایان محسن مؤمنی شریف و محمد حمزه‌زاده، رئیس و قائم‌مقام حوزه هنری به ملاقات آقای شورجه آمدند. سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آقای علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم از کارگردان «موسی (ع)» عیادت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
خداوند ایشان را حفظ کند