پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ایران حمله رژیم صهیونیستی به غزه ر محکوم کرد

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 684934
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را شدیدا محکوم کرد و گفت: در پرتو حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم و سکوت شرم‌آور برخی دولت‌های اسلامی جنایات صهیونیست‌ها پایانی ندارد.
ایران حمله رژیم صهیونیستی به غزه ر محکوم کرد
به گزارش جهان نيوز، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در فلسطین اشغالی را که منجر به شهید و مجروح شدن ده‌ها نفر از شهروندان فلسطینی از جمله زنان و کودکان شد، شدیدا محکوم کرد و گفت: در پرتو حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم و سکوت شرم آور برخی از دولت‌های اسلامی، سلسله جنایات صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین پایانی ندارد. 

موسوی ضمن تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت صبورانه مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و تاکید بر حق مشروع فلسطینی‌ها در دفاع از خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار اقدام فوری سازمان‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی در جلوگیری از تداوم تجاوزات این رژیم علیه مردم بی دفاع و بیگناه فلسطین شد.

در پی درگیری‌ رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه که از شنبه 14 اردیبهشت آغاز شده است 10 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و 80 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

گفتنی است رسانه‌های صهیونیستی نیز تأیید کردند که در پی واکنش راکتی مقاومت در 24 ساعت اخیر سه اسرائیلی کشته و 115 نفر دیگر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *