سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

احداث مدارس در مناطق سیل‌زده توسط خیرین

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 684908
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: خیرین مدرسه ساز تعهد کردند همه مدارس آسیب دیده مناطق سیل زده استان را بسازند.
احداث مدارس در مناطق سیل‌زده توسط خیرین
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، رضا زینی‌وند مقدم در مراسم تجلیل از معلمان استان که در محل دانشگاه علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک هفته معلم و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: جلوه‌ای از همدلی، تعاون، بذل و احسان را از سوی مردم و فرهنگیان در سیل اخیر لرستان مشاهده کردیم. 

ی ادامه داد: در مناطق سیل‌زده استان وقفه‌ای در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایجاد نشد وسیل مهربانی، بخشش و عطوفت از سوی مردم راه افتاد.زینی وند بیان کرد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش آموزش احسان، نوعدوستی و تعاون است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه خیرین هر کدام اسوه، معلم  و الگویی برای هستند، افزود: این قشر در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و در جلسه خیرین مدرسه ساز تعهد کردند همه مدارس آسیب دیده مناطق سیل زده لرستان را بسازند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه رمضان دارای خصایص و ویژگی‌های منحصر بفردی است، افزود: ماه رمضان، ماه عبادت، انفاق، مغفرت، پرهیزگاری، وحدت و اتحاد است .
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: این ماه دارای شب قدری است که شب تدبیر و تقدیر و رقم خوردن سرنوشت انسان است.

زینی‌وند مقدم اضافه کرد: این ماه جلوه‌ای از همه صفات الهی است که در وجود بشر قرار داده نمایان است.وی گفت: همانگونه که رمضان ماه رقم خوردن تدبیر و سرنوشت انسانهاست و ماه انسان سازی است، کلاس و مدرسه هم جای انسان ساختن است که به دستان توانمند معلمین سخت کوش و ساعی محقق می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش عنوان کرد: خداوند به عنوان اولین معلم بشر، در کنار گوهر تابناک و شاهکار خلقتش به عنوان انسان اولین و مهمترین هنر خود را معلمی برشمرد. 
وی با بیان اینکه تحقق همه ابعاد توسعه مرهون معلم و مدرسه است، افزود: ارزش، منزلت و شان معلم به ژرفا، عمق و صراحت کار او  بستگی دارد چرا که معلم هویت‌ساز ، فرهنگ‌ساز و تمدن‌ساز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *