جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

انتقاد کواکبیان درباره اخبار گران‌شدن بنزین

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 684905
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اخبار منتشر شده درباره قیمت بنزین گفت: بیان موضوع گران شدن بنزین موجب ایجاد التهاب برای مردم شد.
انتقاد کواکبیان درباره اخبار گران‌شدن بنزین
به گزارش جهان نيوز، مصطفی کواکبیان نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:

چرا وزارت کشور مکانی برای تجمع آرام صنفی معلمان و کارگران تدارک نمی‌بیند و مجوزی قانونی برای تجمع آن‌ها بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی فراهم نمی‌کند؟ این درخواست را دارم که اگر کارگری یا معلمی در مقابل مجلس دستگیر شده است آزاد شود.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده درباره قیمت بنزین افزود: بیان موضوع گران شدن بنزین موجب ایجاد التهاب برای مردم شد. هنوز مراجع رسمی این موضوع را اعلام نکرده بودند که برخی‌ها این موضوع را بیان کردند. این موضوع مغایر امنیت ملی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس ۴ ماه وقت خود را برای استانی شدن انتخابات صرف کرد. این موضوع اکنون به شورای نگهبان رفته است، ولی موضوعی که مهم است این است که نمایندگان باید صنفی برخورد کنند و از مصوبه مجلس دفاع کنند، اما برخی مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که این موضوع باید هر چه سریع‌تر رد شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی کشور را گرفتار کرده است 100 سال دیگر مشکلات مردم و کشور هم حل نمی شود.
مشکلات اقتصادی مردم و کشورکشور 100 سال دیگر هم حل نمی‌شود