جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شبکه افق

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 684887
برنامه‌های مختلف ترکیبی و مستند برای پخش از شبکه افق در ماه رمضان امسال تدارک دیده شده است.
ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شبکه افق
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کنداکتور پخش شبکه افق نیز با تغییراتی همراه خواهد بود و برنامه‌های جدیدی جایگزین برنامه‌های روتین می‌شوند.

از جمله این موارد می‌توان به «ایوان خدا» اشاره که ویژه برنامه سحرگاهی شبکه افق خواهد بود؛ این برنامه با اجرای سید مرتضی جوادی و شهرام شکیبا هر روز ساعت ۳ بامداد به صورت زنده از مشهد مقدس روی آنتن می‌رود.

ایوان خدا برنامه‌ای گفت: وگو محور و با موضوعات دینی و مذهبی است و مهمان ۱۰ شب اول آن، حجت الاسلام مهدی ماندگاری خواهد بود که با تهیه کنندگی سجاد بهمن آبادی تولید می‌شود.

سخنرانی مذهبی هم عنوان دیگر برنامه‌ای است که هر روز ساعت ۴:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
مخاطبان افق می‌توانند هر روز ساعت ۵:۳۰ بیننده مجموعه مستند «با کریمان» از این شبکه باشند؛ با کریمان عنوان مستندی است درباره فعالیت‌های خیریه در اقصی نقاط کشورمان و توسط مردمی که بی چشمداشتی، تنها در راه کمک به همنوعانشان گام بر می‌دارند.

برنامه «روشنا» سلسله مباحث استاد حسن رحیم پور ازغدی هم با موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی، هر روز ساعت ۱۰:۳۰ پخش می‌شود و برنامه اذانگاهی ظهر شبکه افق هم با عنوان حوالی دل، از ساعت ۱۳:۰۰ روی آنتن می‌رود.

سری جدید مجموعه «حدیث سرو» با موضوع زندگی آیت الله قاضی، طی ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد و در ادامه و از ساعت ۱۷:۰۰ هر روز، مخاطبان این شبکه می‌توانند بیننده ادامه سری چهارم مجموعه گفت: وگو محور «نیمه پنهان ماه» شامل گفت: وگو با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم باشند.

تکرار «نیمه پنهان ماه» روز بعد ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۱:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

پخش زنده جمع خوانی قرآن کریم از حرم مطهر رضوی دیگر برنامه شبکه افق در ماه رمضان خواهد بود که زمان آن از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در نظر گرفته شده است.

ویژه برنامه تلویزیونی «ماه نشان» هم ماه رمضان امسال هر روز به صورت زنده از مشهد مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود.

شهرام شکیبا اجرای این برنامه را بر عهده دارد و در آن به گفت: وگو با آدم‌هایی می‌نشیند که داستان‌های جالبی در زمینه‌های دینی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی دارند همچنین میان برنامه‌های گوناگونی به صورت آیتم‌های مجزا برای این برنامه پیش بینی شده است.

«با تو عهد می‌بندم» با موضوع هر روز یک حدیث از امام رضا (ع) با موضوع خانواده، «گزارش روز» شامل مباحث مربوط به زیارت، «آنچه دیده اید» گذری بر قسمت قبلی و آیتم «مهمان» شامل توضیحاتی پیرامون قصه مهمان هر شب، از جمله این میان برنامه‌ها به شمار می‌روند.

«ماه نشان» با تهیه کنندگی سجاد بهمن آبادی هر روز ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

منتخبی از سری‌های اول و دوم مجموعه مستند «سفیران هدایت» با موضوع فعالیت‌های تبلیغی طلاب و روحانیون جوان در اقصی نقاط کشور هم برای پخش از شبکه افق در ماه رمضان امسال تدارک دیده شده است.
سید محمد حسین هاشمی تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده داشته که قرار است روز‌های زوج ساعت ۲۱:۰۰ پخش شود؛ زمان پخش تکرار این مستند هم روز بعد ساعت ۱۵:۳۰ است.

روز‌های فرد هم منتخبی از سری‌های اول و دوم مجموعه مستند «شما که غریبه نیستید» روی آنتن می‌رود؛ سعید قاسمی، رسالت بوذری، دکتر لنکرانی، حسن سلطانی، محمدرضا طالقانی، مهدی فقیه، ماشاءالله شاهمرادی، احمد واعظی، ملک مسعودی و حسن اکلیلی، از جمله افرادی هستند که مستند مربوط به آن‌ها طی ماه مبارک رمضان از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند روز‌های فرد ساعت پخش شود؛ زمان پخش تکرار این مستند هم روز بعد ساعت ۱۵:۳۰ است.

ساعت ۲۲:۰۰ هر شب هم به باکس مستند‌های تک قسمتی اختصاص یافته است؛ از جمله مستند‌هایی که در این ساعت روی آنتن شبکه افق می‌روند می‌توان به سرداران روستا، همسایه شمالی، به وقت مادری، راه ناتمام، تنها میان طالبان، یوسف قم عزیز تایلند، آیین محمد، پرواز از حلب، محرمان محراب، خوشه انار و کولبران اشاره کرد.

تکرار این مستند‌ها روز بعد ساعت ۱۲:۰۰ پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی گفت: وگو محور «رو در رو» هم طی ماه رمضان امسال هر شب ساعت ۲۳:۰۰ و با اجرای امیرحسین ثابتی از شبکه افق پخش می‌شود.

مهدی رسولی، علی باقری، سردار نقدی، بهروز افخمی، علی مطهری، علیرضا ذاکانی، سعید قاسمی و ... مهمانان این برنامه هستند که با تهیه کنندگی امیرعلی آزادی تولید می‌شود.

شبکه افق سیما برای ماه رمضان امسال، پخش سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» را در نظر گرفته است.

این مجموعه تاریخی به کارگردانی داوود میرباقری، هر روز ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم در ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۶:۰۰ پخش می‌شود.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *