جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

تور اروپا نهال گشت؛ شرایط ویزا + ضمانت نامه لحظه آخری و ارزان

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 684878
شرایط ویزا کاملا به روابط سیاسی و اقتصادی یک کشور بستگی دارد. در حال حاضر برای تورهای انفرادی کشورهای ایتالیا و بلژیک بهتر ویزا صادر می‌کنند. کشور های اسپانیا، مجارستان و سوئیس نیز برای تورهای گروهی سختگیری کمتری دارند. اگر تاریخچه سفری خوبی ندارید، فکر سفر به فرانسه، آلمان، هلند و چک را از سر خود بیرون کنید. گردش حساب و تمکن مالی بیشترین تاثیر را در اخذ ویزا دارند.
تور اروپا نهال گشت؛ شرایط ویزا + ضمانت نامه لحظه آخری و ارزان

تور لحظه آخری اروپا، به هیچ عنوان!
تور اروپا لحظه آخری به این معناست که شما امروز و یا فردا آماده حرکت باشید. در صورتی که از قبل ویزا گرفته باشید، این کار شدنی است. اما اگر ویزا نداشته باشید، حداکثر 1 ماه برای زمان وقت سفارت و 1 ماه را برای صدور جواب ویزای خود در نظر بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ تفاوتی بین هزینه های تور‌های لحظه آخری اروپا و تور های معمولی اروپا وجود ندارد.

ویزا در تور‌های اروپایی، سخت ولی ممکن!
شرایط ویزا کاملا به روابط سیاسی و اقتصادی یک کشور بستگی دارد. در حال حاضر برای تورهای انفرادی کشورهای ایتالیا و بلژیک بهتر ویزا صادر می‌کنند. کشور های اسپانیا، مجارستان و سوئیس نیز برای تورهای گروهی سختگیری کمتری دارند. اگر تاریخچه سفری خوبی ندارید، فکر سفر به فرانسه، آلمان، هلند و چک را از سر خود بیرون کنید. گردش حساب و تمکن مالی بیشترین تاثیر را در اخذ ویزا دارند.
 
ضمانت نامه تورهای اروپا، همه مقررات براساس برگشت شما تعیین شده است.
ضمانت نامه تورهای اروپایی از طرف آژانس های هواپیمایی گرفته می‌شود و ارتباطی به سفارت خانه ها ندارد. در صورتی که مسافر به کشور محل اقامت خود برنگردد، اعتبار آژانس هواپیمایی در سفارت ها از بین می‌رود؛ به همین دلیل این ضمانت نامه ها را آژانس های مسافرتی دریافت می‌کند. تعیین مبالغ ضمانتنامه کاملا به شرایط متقاضی وابسته است و این مبالغ از 70 تا 100 میلیون تومان متغییر است. می‌توانید به جای ضمانت نامه بانکی از سند ملکی و یا سند خودروی خود استفاده کنید.


تور اروپا ارزان، بهترین راه تقویت تاریخچه سفری
بهترین راه تقویت تاریخچه سفری، خرید تور ارزان اروپا است. معمولا تور‌های ارزان اروپا، ترکیبی نیستند و فقط در یک شهر برگزار می‌شود. با توجه به اینکه ویزای مجارستان به صورت گروهی اقدام می‌شود و شما شانس بیشتری برای اخذ ویزا دارید، پیشنهاد می‌شود تور مجارستان را برای تقویت تاریخچه سفری خود انتخاب کنید.

این شهر ها را در تور‌های اروپائی از دست ندهید!

پاریس، فرانسه:
غذا، تاریخ، هنر، فرهنگ و زیبایی که در هر گوشه از پاریس می‌توان آن را دید و لمس کرد، دلایلی است که شما را مجذوب پاریس می‌کند. پس از سفر به پاریس، حتما لذت دوچرخه سواری در اطراف این شهر را به خودتان بدهید. بهترین زمان سفر به پاریس، ماه‌های ژوئن تا آگوست است. در این بازه زمانی، شاهد بهترین آب و هوا خواهید بود!

 فلورانس، ایتالیا:
جاذبه های تفریحی عالی‌ای را می‌توانید در ایتالیا پیدا کنید اما، فلورانس شهری است که واقعا نمی‌توانید به دیدار آن نروید. هنر و تاریخ، جذابیت های شگفت انگیز، تورهای مواد غذایی و کلاس های پخت و پز غذاهای خوشمزه، شما را به فلورانس می‌کشاند! از ماه مه تا اکتبر زمان دارید از آب و هوای دلپذیر فلورانس لذت ببرید.

بوداپست، مجارستان:
مقرون به صرفه و کم هزینه ترین شهری که در اروپا می‌توانید پیدا کنید، بوداپست می‌باشد. نمای بیرونی دو کلیسای قرون وسطی، کافه ها و رستوران‌ها و خرابه‌های رومی است شما اجبار به خرید تور بوداپست می‌کند!

آمستردام، هلند:

پایتخت هلند در طول سال همواره دیدنی است. یک مرکز شهر فوق العاده به همراه کافه‌ها، رستوران‌ها، موزه‌های جالب و پارک‌های تفریحی فوق العاده که لذت پیاده روی و دوچرخه سواری را به شما هدیه می‌کند. در بازه زمانی ژوئن تا تا آگوست به هیچ عنوان به آمستردام سفر نکنید. در این ماه‌ها، اوج شلوغی توریست ها از سراسر جهان می‌باشد.

بارسلون، اسپانیا:
شهر مورد علاقه فوتبال دوستان، شب زنده داران، معماری‌های تاریخی و هنر دوستان. پایتخت اسپانیا پر بازدید ترین شهر این کشور است. در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه خواهید شد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در فصل زمستان به این شهر سفر کنید تا هم از آب و هوا و هم از جشنواره های آن لذت ببرید.

سوالات متداول در خرید تورهای اروپا

1.چرا تور های گروهی گران تر از تورهای انفرادی هستند؟
اجرای گشت های مختلف، به حد نصاب رسیدن تورهای گروهی در فصول مختلف، هزینه ترانسفر، هزینه برخی وعده های غذایی و حضور تور لیدر و یا راهنمای محلی باعث افزایش قیمت تورهای گروهی اروپا می‌شود.

2.تورهای انفرادی حدودا چند درصد از تورهای گروهی به صرفه تر هستند؟
با توجه به اینکه معمولا تورهای گروهی در تعطیلات برگزار می‌شوند و شما بر اساس بودجه و سلیقه تان تورهای انفرادی را رزرو می‌کنید، می‌توان گفت تورهای انفرادی حدودا 40 درصد از تورهای گروهی ارزان تر هستند.

3.چرا یک تور اروپایی در آژانس های مخلتف قیمت های متفاوتی دارند؟
اختلاف قیمت در تور های مشابه اروپائی به هتل محل اقامت، تعداد شب های اقامت، نوع پرواز، گشت های شهری و آپشنال و مهم تر از همه، زمان سفر بستگی دارد. اما اگر تمامی این شرایط یکسان بود، فقط و فقط سود آژانس مسافرتی عامل مهم اختلاف قیمت است.

4تا به حال به اروپا سفر نکرده‌ام. با توجه به شرایط ویزا، بهتر است به کدام کشور سفر کنم؟
اگر برای بار اول است که به اروپا سفر می‌کنید، به هیچ عنوان از فرانسه و هلند اقدام نکنید. کشورهای فرانسه و هلند در حال حاضر سخت ترین شرایط را برای اعطای ویزا به ایرانیان در نظر گرفته است.
 
آژانس مسافرتی نهال گشت، مجری مستقیم تورهای اروپایی در ایران می‌باشد. شما می‌توانید هتل، پرواز و خدمات مربوط به تور اروپا را خودتان انتخاب کنید. در صورتی که تمایل دارید تور اروپا خود را با حداقل سود آژانس هواپیمایی بخرید و به باشگاه مشتریان ۴۵ هزار نفری این مجموعه بپیوندید، با شماره 02633143 تماس حاصل فرمائید و یا به وبسایت NahalGasht.com  مراجعه کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *