پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
با حکم رهبر انقلاب انجام شد؛

انتصاب مدیر بنیاد دائرةالمعارف فقه اسلامی

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 684861
در این حکم آمده است: جناب مستطاب‌عالی را که بحمدالله دارای منزلت علمی و شایستگی وافر میباشید و سالها در تدوین آن اثر برجسته همکاری و مشارکت داشته‌اید برای این مسئولیت مهم برگزیدم.
انتصاب مدیر بنیاد دائرةالمعارف فقه اسلامی
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا حائری را به مدیریت بنیاد دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(علیهم السلام) منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا حائری دام افضاله
یکی از موهبتها و الطاف الهی در دوران جمهوری اسلامی توفیق اقدام به تهیه‌ی دائرة المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت علیهم‌السلام است که حقاً پدیده‌ئی افتخارآفرین و ماندگار و راه‌گشا است.

نقش اصلی و اساسی را در این اقدام بزرگ مرحوم آیة الله هاشمی شاهرودی رحمة‌الله‌علیه بر عهده گرفته و با همکاری گروهی از فضلای برجسته، بخش مهمی از این بنای فاخر را به سامان رساندند.  اکنون پس از ارتحال آن عالم محقق، لازم است تلاش مبارک برای به انجام رساندن این کار بزرگ ادامه یابد.

اینجانب پس از بررسی و مشورت و جستجوی لازم جناب مستطاب‌عالی را که بحمدالله دارای منزلت علمی و شایستگی وافر میباشید و سالها در تدوین آن اثر برجسته همکاری و مشارکت داشته‌اید برای این مسئولیت مهم برگزیدم و مدیریت بنیاد متصدی این کار را به شما میسپارم و امیدوارم با جدیت و تلاشی که به کار خواهید برد ادامه‌ی کار را با کیفیت و سرعت شایسته به سامان برسانید. توفیقات جنابعالی و دیگر دست‌اندرکاران را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *