پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹

حاضرم بین قالیباف و میرلوحی وساطت کنم!

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 684828
رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورتی که از من خواسته شود حاضرم در ارتباط با شکایت محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران از محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران وساطت و پادرمیانی کنم.
حاضرم بین قالیباف و میرلوحی وساطت کنم!
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی پیش از آغاز صد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتصابات حق قانونی شهردار تهران است اظهار کرد: شورا در ارتباط با انتصابات هیچ دخالتی را نمی‌کند.

وی با اشاره به لایحه مالیات بر ارزش افزوده اظهار کرد: این لایحه هم اکنون در مجلس شورای اسلامی مطرح است و تصویب آن مشکلاتی را برای شهرداریها ایجاد خواهد کرد و خواستار این هستیم که لایحه تصویب نشود و به کمیسیون مربوطه برگشت داده شود تا بررسی‌های بیشتری در ارتباط با آن صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در گذشته بخشی از عوارض که به صورت پراکنده در شهرها بود در اختیار شهرداریها قرار گرفت که با تصویب این لایحه پولی در اختیار شهرداری قرار نمی‌گیرد و در واقع شهرداریها برای دریافت پول باید به دولت مراجعه کنند.

هاشمی همچنین در ارتباط با شکایت محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران از سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفت: چنانچه از من بخواهند در این زمینه حاضرم وساطت کنم و مشکل را برطرف کنم.

وی همچنین با اشاره به اینکه تا امروز هیچ بحثی در ارتباط با استعفای اعضای شورای شهر تهران برای کاندید شدن برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است، گفت: از اعضا هیچ کس قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس را ندارد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که از اعضاء شورای شهر تهران هیچکس قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را ندارد. خبر خوبی بود.
Iran, Islamic Republic of
...
United States
چه وساطتییییی. یه ..... خورده میرلوحی حالا باید جواب پس بده
قالیباف بهترین شهردارتهران بود وبایدتااخر شکایتش بمونه
مجید
Iran, Islamic Republic of
....
گفت: از اعضا هیچ کس قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
به دلبل اینکه خودشان خوب می دانند که رای نمی آورند با این عملکرد افتضاحشان
🔒🔒🔒🔒🔒➖🔑
Iran, Islamic Republic of
تو رو مردم برای سروسامان دادن به شهر تهران ،انتخاب کردن نه برای ریش سفیدی! جز گران کردن تهران وتعویض اسم وتودیع ومعارفه شهرداران پیر یا عاشق یا بازنشسته چکار کردی؟!وقت اضافه اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
.... بفکر مردم تهران باشید .
Iran, Islamic Republic of
فعلا جلوی محافظان حناچیتو بگیر که خبرنگار کتک نزنند ودعوای جدید راه نندازن !
Iran, Islamic Republic of
تو چکاره هستی که خودت را نخود هر اشی می خواهی بکنی ؟