جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۹

واکنش حسین فریدون به دریافت حکم حبس‌

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 684760
ایسنا نوشت: حسین فریدون در واکنش به حکم دادگاه بدوی ضمن رد اتهامات مطرح شده علیه وی اعلام کرد که نسبت به این حکم درخواست تجدید نظر خواهد داد.
واکنش حسین فریدون به دریافت حکم حبس‌
به گزارش جهان نيوز، حسین فریدون در واکنش به محکوم شدنش از سوی دادگاه بدوی به حبس اظهار کرد: صرف نظر از نقض صریح قانون در جریان اطلاع‌رسانی این پرونده، اتهامات مطرح شده علیه اینجانب در دادگاه و پاره‌ای از رسانه‌ها را قویاً و مطلقاً رد می‌کنم و به آن معترضم.

وی همچنین عنوان کرد: به دلیل ریشه نداشتن این اتهامات در واقعیت و به امید صدور حکم عادلانه، جهت اثبات بی‌گناهی خود، درخواست برگزاری دادگاه تجدیدنظر را تسلیم مقامات قضائی خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
80 میلیون ایرانی که نه 90 میلیون ایرانی میدانند که این حکم دست نوازش قوه قضائیه است و گرنه حکم تو صد بار اعدام است.
جواد
البته لطفا تقاضای برگزاری علنی دادگاه تجدید نظر را بنمایید، لطفا!!!
رحیم
Iran, Islamic Republic of
صرف نظر از اتهامات فریدون و صرف نظر از حکم دادگاه، همیشه نکته جالبی که برای بنده وجود دارد این است که اگر حکم له کسی باشد، حکم عادلانه است و اگر علیه وی باشد، ناعدالانه. واقعا دستگاه قضائی جزء دستگاه هایی هست که تقریبا همیشه گروهی از آن راضی و گروهی ناراضی اند. یک روز آقای احمدی نژاد حکم دادگاه را زیر سوال می برد یک روز خانواده هاشمی یک روز هم خانواده روحانی. شما بگوئید، قوه قضائیه چه کند؟
محمود
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشان هم در دوره محاکمه مثل بقیه در بازداشت بود و لباس راه راه تن او می کردند و اتهاماتش را علنی در صدا و سیما می گفتند اینگونه اظهار نظر نمی کرد. ولی این فرد برخلاف رویه آزاد است و با راننده به دادگاه تشریف می آورند. وقتی قوه قضاییه به وضوح در مورد چنین کسی کوتاه می آید نتیجه اش همین است.
Iran, Islamic Republic of
مشخص بکنید که کی و کجا قرار است اعدام بشود !!!!. چون مردم بی صبرانه برای این موضوع لحظه شماری می کنند .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا محکومین حکم عادلانه میخواهند .
Iran, Islamic Republic of
...