جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۷

پرونده تخلفات تحصیلی «حسین فریدون» نهایی شد

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 684756
تسنیم نوشت: عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور گفت: پرونده تخلفات تحصیلی آقای فریدون نهایی شده و باید هرچه زودتر از سوی رئیس کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود.
پرونده تخلفات تحصیلی «حسین فریدون» نهایی شد
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ابطحی عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون، با اشاره به آخرین خبرها از روند بررسی پرونده برادر رئیس‌جمهور گفت:‌ پس از گزارش نهایی کمیته بررسی پرونده تحصیلی  آقای فریدون، قرار شد که آقای عارف به‌عنوان رئیس این کمیته مراحل نهایی آماده شدن این پرونده را به سرانجام برساند تا در نهایت به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه اخیراً در مدرک دکترای آقای نوبخت نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده، لازم است مدارک تحصیلی مقامات دولت دوازدهم مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وزارت علوم از بررسی پرونده تحصیلی آقای روحانی نیز به‌نوعی با استدلال‌های نه‌چندان موجه عبور کرد و پیگیری‌های آقای پژمانفر نماینده مردم مشهد نیز در این رابطه به جایی نرسید.

ابطحی با اشاره مجدد به تخلفات تحصیلی حسین فریدون تصریح کرد: آقای خانلری یکی از اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی آقای فریدون که در ابتدای بررسی به این جمع‌بندی نرسیده بود که وی تخلفاتی را مرتکب شده، با پیشرفت تحقیقات، تغییر نظر داد و به‌صراحت تخلفات تحصیلی آقای فریدون را تأیید کرد.

عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون در پایان تأکید کرد: از نظر بنده پرونده  تخلفات تحصیلی آقای فریدون نهایی شده و باید هرچه زودتر  از سوی رئیس کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود.

 سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت، در حاشیه تودیع و معارفه دادستان‌های قدیم و جدید تهران که صبح امروز، خبر از محکومیت حسین فریدون در رابطه با بخشی از پرونده تخلفات اقتصادی وی داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با مدرک آقای روحانی ایشان دکتر میباشند چون مقام معظم رهبری چندین بار از ایشان بعنوان دکتر یاد کردند
Iran, Islamic Republic of
مگر مقام معظم رهبری استاد راهنمای تز ایشان بوده اند؟!!!!!
....
Iran, Islamic Republic of
بجاى اين كارها اختلاس چى ها و دزدها رو خفت كنيد اقازاده ها و ژن هاى خوبى كه اموال ملت را بالا كشيدند
Iran, Islamic Republic of
موارد اتهامی حسین فریدون را بشمارید تا ما هم بدانیم چیست البته توهین نکنید.....
اعوانى
Iran, Islamic Republic of
....
اعوانى
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....