شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

چشمک مسی به ششمین توپ طلا

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 684677
پس از درخشش مسی در دیدار تیم‌های بارسلونا - لیورپول، رسانه‌های معتبر دنیا از او تمجید کردند.
چشمک مسی به ششمین توپ طلا
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روزنامه مارکا اسپانیا، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا همچنان در زمین می‌درخشد و مقابل لیورپول عملکرد فوق العاده‌ای داشت، اما خود مسی این را می‌داند که همچون سال‌های گذشته کسی می‌تواند توپ طلا را از آن خود کند که تیمش فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.
 
بعد از عملکرد خیره کننده مسی مقابل لیورپول، بازیکنان این تیم به تمجید از او پرداختند به شکلی که فن دایک مدافع این تیم بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل بارسلونا در نیوکمپ گفت خوشحالم که در اسپانیا بازی نمی‌کنم تا هر فصل مقابل مسی قرار بگیرم.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از بازی گفت: من می‌دانستم که مسی بازیکنی با کلاس جهانی است و از اتفاقات بازی مقابل بارسلونا غافلگیر نشدم. این برای من واضح است که مسی غیرقابل توقف است.
ناگفته نماند ضربه آزاد مسی در حالی به ثمر رسید که توپ با درواز ۲۸ متر فاصله داشت و سرعت توپ ۸۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

هنوز چند بازی برای مسی باقیمانده است و او هنوز شکستی را تجربه نکرده است. مسی می‌تواند اولین نفری باشد که توپ طلای ششم را کسب می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *