جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آسمان کشور تا ۳ روز آینده بارانی می‌شود

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 684654
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران و گاهی رعدوبرق برای نقاط مختلف کشور تا سه روز آینده پیش‌بینی شده است که این بارش‌ها روز دوشنبه (16 اردیبهشت) ضعیف و به شکل پراکنده خواهد بود.
آسمان کشور تا ۳ روز آینده بارانی می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا ، «کبری رفیعی» افزود: امروز در شمال غرب، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل و مناطق جنوب غرب گاهی رگبار و رعد برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است و در استان‌های مرکزی، اصفهان، فارس، بوشهر، دامنه‌های البرز مرکزی رگبارهای پراکنده رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز در سواحل غربی خزر بارش باران خواهیم داشت، گفت: فردا ادامه بارش‌ها در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان و یزد خواهد بود.

رفیعی اظهار داشت: دوشنبه بارش‌ها ضعیف‌تر می‌شود و به شکل پراکنده در کرمان، یزد، اصفهان، سمنان و بخش‌های شرقی سواحل خزر و شمال آذربایجان شرقی و غربی خواهد بود.

به گفته وی بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج است.کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌ها امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان خواهد بود.

وی افزود: امروز وزش باد شدید در کشور عراق و شمال عربستان شکل گرفته است که سبب گردوخاک و کاهش دید افقی در استان‌های خوزستان، ایلام و بخش‌هایی از مرکز کشور می‌شود.

** احتمال بارش باران در تهران
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای تهران امروز گاهی بارش باران، احتمال رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده که گاهی وزش باد شدید خواهد بود، بیشینه دمای امروز پایتخت 29 درجه بالای صفر و کمینه فردا صبح 19 درجه خواهد شد.
رفیعی گفت: شهرکرد و همدان با دمای 6 درجه بالای صفر و اهواز 40 درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *