جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

القای ناکارآمدی دولت واقعا لازم است؟

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 684644
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه نیازی به القای تفکر درباره اقدامات دولت و دستگاه های مربوطه دولت به مردم نیست، گفت: مردم در جامعه زندگی می کنند و در بطن ماجرا قرار دارند.
القای ناکارآمدی دولت واقعا لازم است؟
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات برخی از اصلاح طلبان مبنی بر اینکه رقبای رسانه ای دولت برای اکثریت جامعه ایرانی این تفکر که روحانی و دولتش دچار یک انفعال و تنبلی شده را القا کرده اند، اظهار داشت: عملکرد و اقدامات هر دولت و به تبع آن تاثیرگذاری و رضایتمندی مردم بهترین تبلیغ برای دولت ها و دستگاه های آن محسوب می شود از این رو نیازی نیست کسی به مردم چیزی را القا کند.
 
وی ادامه داد: وقتی دلار 3500 تومانی می شود 19000 تومان، وقتی گوشت کیلویی 20 هزار تومان می شود 120 هزار تومان، وقتی شیر کیلویی 800 تومان می شود 3500 تومان، وقتی وسیله نقلیه ای که هیچ کس آن را نمی خرید می شود 50 میلیون تومان و جزو وسایل لوکس محسوب می شود دیگر نیازی نیست کسی درباره عملکرد دولت تبلیغ کند.

نقوی حسینی با اشاره به بی ثباتی و تورم قیمت ها تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد افزایش نرخ خدمات دولتی مانند آب، برق و گاز هستیم، کرایه خانه از 500 هزار تومان به 4 میلیون تومان  و رهن یک خانه به 400 میلیون تومان رسیده! بنابراین دیگر نیازی به القای تفکر درباره اقدامات دولت و دستگاه های مربوطه دولت به مردم نیست. مردم در جامعه زندگی می کنند و در بطن ماجرا قرار دارند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 5 میلیون جوان بیکار در کشور داریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه در هر خانواده ای دو سه جوان بیکار هستند که کار پیدا نمی کنند بنابراین دوستان به جای متهم کردن دیگران سعی کنند عملکرد خود را اصلاح کنند تا رضایت مردم را جلب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نا کارامدی دولت باید فریاد زده شود تا صدای آن به دولت برسد زیرا خودشان نه می دانند نه می خواهند بدانند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
.....