پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

فواید و معجزه‌های سجده بر خاک

جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 684547
محققان دریافتند که شما با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین، امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهید کرد.
فواید و معجزه‌های سجده بر خاک
به گزارش جهان نيوز، بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترو مغناطیس را دریافت می کند. شما امواج الکترو مغناطیس را از طریق تجهیزات الکتریکی که استفاده می کنید و نمی توانید کنار بگذارید دریافت میکنید، همچنین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی شوند.

یعنی شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترو مغناطیس را دریافت می کند. به عبارتی دیگر شما با امواج الکترو مغناطیس شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید.

آیا سردرد دارید؟

آیا احساس ناراحتی می کنید؟

آیا تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف دارید؟

شاید علت همه اینها وجود الکترو مغناطیس در بدن باشد!

دانشمندان تحقیقاتی را شامل یافتن بهترین روش برای خارج کردن امواج الکترو مغناطیس که به بدن آسیب می رساند انجام داده است. محققان دریافتند که شما با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین، امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهید کرد.

بنابراین اگر می خواهید این مشکلات را برطرف سازید، باید سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکترونیکی مثبت تخلیه شود!

آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند این است که باید پیشانی تان را بر خاک بگذارید! و آنچه شگفت انگیزتر است اینکه بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشد چرا که در این حالت امواج الکترو مغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد.

و بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید براساس اصول علمی، ثابت شده که شهر مکه مرکز زمین است و کعبه درست در مرکز زمین واقع شده!

بنابراین سجده در نمازتان بهترین راه برای تخلیه سیگنالهای مضر از بدن است. این همچنین کمال مطلوب برای نزدیکی به قادر مطلق است، او که جهان را اینگونه خلاق آفریده است.
البته لازم به ذکر است که ما به خاک نمی افتیم تا امواج الکترومغناطیسی تخلیه شوند بلکه برای اطاعت از پروردگار دانا و حکیم سجده می کنیم و سجده کمال مطلوبِ نزدیکی با قادر مطلق است.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
لطفا بفرمائید کدام دانشمند چنین کشفی نموده؟ و اینکه آیا او سجده هم کرده و یا می کنه؟ چرا فارس رفرانس نداده؟
جناب جهان نیوز! شما چرا تحقیق نکرده هر متنی را منتشر می کنید ....
اقبال
Iran, Islamic Republic of
احساس می کنم با این سؤالت، ناخواسته کینه ای که از سجده کردن داری رو بـُروز می دی. اگر غیر از این هست، بگو دلیل سؤالت چیه ؟؟
Canada
احساس می کنم تمام هم خودت را گذاشتی برای نفهمیدن حقیقت و درک مفاهیم علمی. اگر غیر از اینه بگو دلیل سوالت چیه؟؟
جواد
این محققان محترم اسم ندارند آدرس علمی همانند کتاب، مجله سایت اینترنتی معتبر ندارند صرف گفتن به گفته محققان که نمی شود به مطلب اطمینان کرد؟ می شود؟
علی
Iran, Islamic Republic of
در آخر زمان حقایق علمی به حقیقت دین می رسد.همانطور که تا کنون حکمت وفایده خیلی از دستورات دینی به اثبات رسیده است.