جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کاهش بودجه پاری‌سن‌ژرمن به دستور امیر قطر

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 684540
تسنیم نوشت: شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر برای کاهش بودجه تیم پاری‌سن‌ژرمن برنامه‌ریزی می‌کند.
کاهش بودجه پاری‌سن‌ژرمن به دستور امیر قطر
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه Le Parisien فرانسه، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی به نمایندگی از بنیاد سرمایه‌گذاری ورزشی قطر بودجه تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را کاهش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، انتقادهایی از امیر قطر در رسانه‌های فرانسوی در ارتباط با مالک پاری‌سن‌ژرمن و عدم بهبود نتایج این تیم در رقابت‌های باشگاهی اروپا از جمله دلایل شیخ تمیم بن حمد آل ثانی برای کاهش بودجه است. همچنین قطر معتقد است فوتبال فرانسه به اندازه کافی قدردان بنیاد سرمایه‌گذاری ورزشی قطر در پاری‌سن‌ژرمن همانند دیگر تیم‌ها به ویژه در مساله اخیر حق پخش تلویزیونی نیست. مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن با وجود سرمایه‌گذاری عظیم هزینه‌های هنگفتی نیز بابت مالیات پرداخت می‌کند. آنها همچنین انتقادهای فرانسوی‌ها را غیرمنصفانه می‌دانند.

در ماه می 2011 میلادی بنیاد سرمایه‌گذاری ورزشی قطر 70 درصد سهام تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را خرید و پول‌های هنگفتی طی سالیان اخیر هزینه کرد. مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن فقط برای خرید نیمار برزیلی از بارسلونا 222 میلیون یورو به تیم اسپانیایی پرداخت کرد که به گرانقیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *