چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۳

وزیر کشور: قیمت و زمان اجرای نحوه ارائه بنزین در حال کارشناسی است

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب: 684538
فارس نوشت: وزیر کشور با اشاره به برخی مطالب در خصوص قیمت و زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین گفت: این اقدام در حال کارشناسی است و تاکنون نهایی نشده است.
خبر وزیر کشور از زمان سهمیه بندی بنزین
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی و در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین اقدامات دولت برای موضوع قیمت و نحوه توزیع بنزین اظهار کرد: موضوع بنزین و قیمت فعلی آن همیشه در کشور مورد بحث بوده زیرا از نظر اقتصادی، زیست‌محیطی و سلامت انسان‌ها مصرف فعلی قابل‌قبول نیست.

وی در ادامه با اشاره به مصرف میانگین روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور گفت: باید در قیمت‌ها و نوع ارائه آن بحث شود که در قانون بودجه سال گذشته نیز این موضوع دیده‌ شده بود.

وزیر کشور ادامه داد: کارشناسی‌ها در حال انجام است اما تاکنون قیمت و زمان اجرا نهایی نشده و برای اجرای هر طرحی به اطلاع مردم خواهد رسید و مردم باید همکاری کنند.

وی انتشار برخی اخبار به‌صورت شایعه را کاری خطرناک توصیف کرد و افزود: ایجاد نگرانی و اضطراب در مردم طی روز گذشته ایجاد شد که لحظاتی باعث تشکیل صف‌های طولانی پمپ‌بنزین شد.

رحمانی فضلی وضعیت تأمین سوخت در کشور را بدون مشکل عنوان کرد و گفت: بنزین به‌اندازه کافی در کشور تولید و مازاد آن به خارج صادر می‌شود که نشان از عملکرد خوب وزارت نفت است.

وی با مورد خطاب قرار دادن مردم تصریح کرد: هر نوع تغییر به اطلاع مردم می‌رسد و این‌گونه اخبار حتماً باید از مجراهای رسمی همچون وزارت نفت و شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی دولت که بر عهده وزارت کشور است انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
دوست عزیز من ، وزیر حترم کشور ، عزیز جان برادر چرا مردم همیشه باید همکاری کنن ؟ چرا مردم نباید نرمال زندگی کنن قربونت برم مثل همه دنیا ؟
Netherlands
چرا وقتی پای مسائل گرانی پیش می آید ما با کشورهای دیگر مقایسه میشویم اما وقتی صحبت از آزادی و مسائل دیگر میشود مقایسه با کشورهای دیگر اشتباه است ؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي رحماني فضلي لطفاً با مردم صادق باشيد. هيچ شايعه‌اي در كار نبوده. همه زيرساختها هم آماده بوده كه از پنج‌شنبه بنزين گران شود ولي به خاطر اختلاف نظر بين مسؤولين فعلاً اين امر به تعويق افتاده.