جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

خجسته: افزایش قیمت بنزین اقدامی غیرقانونی است

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 684513
فارس نوشت: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین اقدامی غیرقانونی و برخلاف مصوبه مجلس در قانون بودجه است.
خجسته: افزایش قیمت بنزین اقدامی غیرقانونی است
به گزارش جهان نيوز، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی تصریح کرد: با توجه به  انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی رسانه‌ای کشور و در زمانی که نمایندگان مردم به واسطه تعطیلی مجلس شورای اسلامی و سرکشی در حوزه‌های انتخابیه خود به سر می‌برند افزایش غیرقانونی قیمت بنزین خلاف مصوبه مجلس شورای  اسلامی در قانون بودجه است. مزید اطلاع، اشعار می‌دارد بنده و قاطبه نمایندگان محترم با این افزایش که ایجاد شوک برای آحاد جامعه علی‌الخصوص دهک‌های پایین که معیشت بخش اعظمی از آنان، ارتباط مستقیم با قیمت بنزین دارد مخالف هستیم. 

وی افزوده است:‌خواهشمند است هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص موضوع صدرالاشاره را به بعد از شروع جلسات مجلس شورای اسلامی و مشورت با نمایندگان مردم موکول نمایید. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب نابغه ای واقعا. اینطور میخواهید اقتصاد را بسازید؟! اصراف اصراف اصراف...