جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

البرادعی: سیاست آمریکا «کوته‌بینانه» است

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب: 684507
فارس نوشت: دبیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی سیاست آمریکا در اعمال فشار اقتصادی علیه ایران و فلسطینیان را «کوته بینانه» توصیف کرد.
البرادعی: سیاست آمریکا «کوته‌بینانه» است
به گزارش جهان نيوز، «محمد البرادعی» معاون رئیس جمهور سابق مصر فشارهای آمریکا بر فلسطینیان را «سیاستی کوته بینانه» توصیف کرد و درباره پیامدهای آن هشدار داد.

البرادعی در توئیتر نوشت: واشنگتن با اعمال مجازات و فشار اقتصادی علیه فلسطینیان می‌خواهد آنها آنچه در معامله قرن مطرح خواهد شد بپذیرند، همان خط مشی که در قبال ایران در پیش گرفته است.

دبیر کل پیشین آژانس بین‌الملل انرژی اتمی گفت: چنین سیاستی کوته بینانه است و فقط به تنش و خشونت بیشتر منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  از اوایل 2017 که به قدرت رسیده است به همراه  جرد کوشنر داماد و از مشاوران ارشد خود شروع به تدوین طرحی برای سازش میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی کرده‌اند.

اکثر ویژگی‌های این طرح هنوز مبهم است، اما بر اساس اظهارات قبلی دیوید فریدمن، سفیر ایالات متحده در سرزمین‌های اشغالی، بخش‌هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی ملحق می‌شود و زمینه ایجاد یک دولت مستقل فلسطینی را فراهم نخواهد کرد.

سازمان آزادی بخش فلسطین و همه گروه‌ها و احزاب فلسطینی نظارت واشنگتن بر راه حل نهایی مناقشه بین فلسطین و رژیم صهیونیستی را رد می‌کنند درحالی که واشنگتن فشارهای زیادی را برای تحمیل دیدگاه خود از طریق فشار اقتصادی و حمایت از تل آویو وارد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *