پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۱۷

همدست قاتل طلبه‌همدانی خودش را تبرئه میکند

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب: 684450
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان همدان گفت: نفر دوم كه به تازگي دستگير شده معتقد است كه انگيزه قتل خودنمايي و خروج از كشور بوده، اما ممکن است این ادعا برای این باشد که دست به گمراهی پلیس زده و خودش را تبرئه کند تا به عنوان شریک جرم معرفی نشود.
همدست قاتل طلبه‌همدانی خودش را تبرئه میکند
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ حسین بشری درباره انتشار خبری که  انگیزه قاتل روحانی همدانی را خودنمایی قاتل و دستاویزی برای خروج وی از کشور معرفی کرده بود اظهار کرد: ‌نفر دوم که در زمان قتل در خودرو قاتل حضور داشته، دستکیر شده است.

وی با بیان اینکه یافتن انگیزه قاتل برای ما و دستگاه قضایی بسیار حائز اهمیت است، افزود:‌ اما وقتی قاتل در قید حیات نیست، پیچیدگی‌های پرونده افزایش می‌یابد و باید همه فرضیات را دنبال کنیم و به تحقیق از دوستان و فامیل او بپردازیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه نفر دوم که به تازگی دستگیر شده معتقد است انگیزه قتل خودنمایی و خروج از کشور بوده و از اول انگیزه کشتن در کار نبوده است، تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم این فرضیه را به طور کامل رد و یا تأیید کنیم.

وی با بیان اینکه این یک فرضیه است، ادامه داد: ما فرضیات متعددی را در کنار هم می‌گذاریم یا به انگیزه قاتل پی می‌بریم و یا اعلام می‌کنیم که نمی‌توان قطعاً از انگیزه قاتل سخن گفت.

بشری با اشاره به اینکه ممکن است این فرد برای فرار از مجازت اعلام کند که قاتل از ابتدا نیت کشتن کسی را نداشته است، خاطرنشان کرد:‌ به هرحال ممکن است این ادعا برای این باشد دست به گمراهی پلیس زده و خودش را تبرئه کند تا به عنوان شریک جرم معرفی نشود.

وی با بیان اینکه روشن شدن پرونده زمان‌بر است، گفت:‌ پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی به طور کامل انجام خواهد شد.
برچسب ها: طلبه همدانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوشته اینستاگرامی شان که لیست بلندی برای قتلها در ذهن داشتند گویای قتل با برنامه ریزی قبلی است چرا درباره بدیهیات تشکیک میکنید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
می خواهند از ترس نهادهای بین الملی نظارت برحقوق بشر ماستمالی کنند یکی نیست بگه عدالت مهمه یا خوشنودی اون نهادهای غربی .....اگه قاتل کشته هم نمی شد اراذل واوباش فرهنگی وسیاسی براش کمپین آزادی می زدند .
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پلیس وقتی این بابا مشغول اسلحه جمع کردن بود خواب بود؟ یا داشت موی زنان را رصد می کرد؟
Denmark
امثال شما تکرارچیا که مخالف حجاب زنان هستید اتفاقا موافق کشتن روحانیون هم هستید.
بیخود بحث احمقانه و انحرافی تکرارچی هارو تکرار نکن.
Iran, Islamic Republic of
یعنی منظورت اینه تمام افرادی که به اقای روحانی رای دادند و تکرار کردند طرفدار از بین بردن انسانها هستند ؟ تو از خودشونی وگرنه بابت این پستت باید محاکمه بشی
Iran, Islamic Republic of
یعنی هر کسی به کاندیدای شما رای نداد قاتل است و مخالف دین؟؟؟
Denmark
والا اون پلیسی که باید به اسلحه توجه میکرد و اون پلیسی که به قول تو به موی مردم ایراد میگرفت؛ هردو تحت امر و دستور حسن روحانی جان شما بودن و هستن!
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی زیر نظر فرمانده کل قوا است
Iran, Islamic Republic of
پلیس نمی تونه بیاد یکی یکی پیج ها و پست ها رو نظارت کنه مگر گزارشی دریافت کنه
برو کنایه هات رو بار جناب آقای جهرمی بکن
ایشون امکان نظارت داره
امیر
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
انگیزه را خودش گفته بوده در پستش. احتیاج به نفر بعد نیست. اگر دنبال این هستند که مهناز را تبرئه کنند از شریک جرم بودن که دیگه خیلی دیره با از بین رفتن جان دو نفر که یکی بیگناه بوده.
Iran, Islamic Republic of
کشته بعد هم با افتخار پست گذاشته که یک طلبه رو کشتم
پس به بهانه مذکور نمی تونه قتل رو منکر بشه
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه به این صراحت اعتراف کرده !!
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
لابد اسلحه را هم برای قایم موشک بازی حمل میکرده است !!؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
شنیدیم که اینستاگرام صفحات مربوط به قاتل این طلبه ی مظلوم را بسته است . قوه ی قضائیه هم نوه نوچه های این قاتل را به اشد مجازات برسانند . و نیروی انتظامی با این افراد مسلح که هیچ ابایی از نمایش اسلحه های خطرناک خود در صفحات مجازی ندارند ،برخورد کند . راستی برادران اطلاعات کجایند ...شاید در راستای همکاری با وزیر محترم ،دارند در و دیوار وزارت را رنگ آمیزی می کنند ...چون جناب علوی فرمودند علاقه ی زیادی به مقوله ی فرهنگ علی الخصوص نقاشی دیواری دارند ...