شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷

ناتو: در افغانستان می مانیم

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 684432
فارس نوشت: سفیر غیرنظامی ناتو گفت: صلح افغانستان مهم‌ترین نیاز مردم افغانستان است و ناتو تا برقراری کامل آن در این کشور خواهد ماند.
به گزارش جهان نيوز، «نیکولاس کی» سفیر غیرنظامی ناتو در افغانستان گفت: ناتو در افغانستان سالهاست که کنار مردم و حکومت بوده و تا رسیدن افغانستان به صلح پایدار و پایان جنگ‌های جاری و پیوستن طالبان به حکومت در کنار مردم خواهد ماند.

وی افزود: نشست‌ها و مذاکرات مختلف برای برقراری صلح ایجاد شده و فعالیت‌ها برای محقق شدن آن به‌صورت وسیع ادامه دارد؛ اما باید گفت صلحی که در آن خواست مردم و دستاوردهای ۱۸ ساله از بین برود، برای مردم افغانستان و ناتو قابل قبول نخواهد بود.

کی همچنین خاطرنسان کرد: بهترین راه رسیدن به صلح در افغانستان کاهش کشمکش‌ها و خشونت‌ها در این کشور است که باید بیشتر به آن توجه شود.

وی با اشاره به آغاز حملات بهاری گروه طالبان در افغانستان آن را سرزنش کرد و از این گروه خواست تا دست از جنگ برداشته و به کاروان صلح افغانستان بپیوندند.

به گزارش فارس، سفیر غیرنظامی ناتو با سفر به هرات با مقامات محلی این شهر دیدار کرد و بر کمک‌های گسترده‌تر در عرصه های مختلف تاکید کرد.

ولایت هرات مدتی است که مسیر رفت‌وآمد مقامات خارجی و داخلی است و کارشناسان نیز بر این باورند که تاکنون این رفت‌وآمدها جز وعده‌های غیرممکن و وقت‌گذرانی حاصل دیگری را در پی نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلاح طالبان درافغانستان چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا و کشورهای اروپایی با کمک مالی عربستان سعودی و امارات درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
Iran, Islamic Republic of
افغانستان از سال 2001 تاکنون بهشت برای آمریکا و ناتو بوده است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدرافغانستان نقش دارند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اروپا ازسال 2001 تاکنون تروریسم را ازنابودی نجات می دهند.
Iran, Islamic Republic of
حضورآمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درافغانستان برای ناامن کردن پاکستان ومنطقه است.
ناتو دروغ می گوید که درپی مبارزه با تروریسم وطالبان است.
Iran, Islamic Republic of
90 درصد مردم افغانستان ازسال 2001 تاکنون به خاطر دخالت و مداخله آمریکا و اروپا زیر خطر فقر زندگی می‌کنند
آمریکا و اروپا از سال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی در افغانستان هستند.
آمریکا و اروپا ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم در افغانستان هستند.